D
Deleted member 451
Guest
simple question.
Ik vind het eigenlijk smerig dat het altijd extravagante bedragen zijn.
Gelijk nu ook weer 145 miljoen euro....
Komaan , waarom niet gewoon 145 mensen blij maken, met 1 miljoen euro?
Die super grote potten .... Ik vraag me af of je daar echt de mensen gelukkig mee maakt? Want velen zijn bang om het dan op te doen, want ja... Het zou maar eens moeten uit komen dat jij het bent natuurlijk die die pot gewonnen heeft;..... Opeens staan ze allemaal aan uw deur met een goeie reden om een graantje mee te pikken.
Of moet je oppassen dat ze u niet bedreigen...
Nee 1 miljoen euro spreiden voor 145 mensen bv.
Met 1 miljoen ben je toch ook al safe for life? Je koopt 3 huizen, en verhuurt die. Elke maand 3 X 1000 euro inkomen. kan je al mooi van leven toch.
Alléé ik zeg nu maar iets hé qua bedragen, maar ik doe er bijvoorbeeld NIET aan mee, deels omdat ik het moreel verwerpelijke bedragen vind,
én omdat ik vind dat elke week al geld "win" door geen lotjes te kopen.
Ik vind het eigenlijk smerig dat het altijd extravagante bedragen zijn.
Gelijk nu ook weer 145 miljoen euro....
Komaan , waarom niet gewoon 145 mensen blij maken, met 1 miljoen euro?
Die super grote potten .... Ik vraag me af of je daar echt de mensen gelukkig mee maakt? Want velen zijn bang om het dan op te doen, want ja... Het zou maar eens moeten uit komen dat jij het bent natuurlijk die die pot gewonnen heeft;..... Opeens staan ze allemaal aan uw deur met een goeie reden om een graantje mee te pikken.
Of moet je oppassen dat ze u niet bedreigen...
Nee 1 miljoen euro spreiden voor 145 mensen bv.
Met 1 miljoen ben je toch ook al safe for life? Je koopt 3 huizen, en verhuurt die. Elke maand 3 X 1000 euro inkomen. kan je al mooi van leven toch.
Alléé ik zeg nu maar iets hé qua bedragen, maar ik doe er bijvoorbeeld NIET aan mee, deels omdat ik het moreel verwerpelijke bedragen vind,
én omdat ik vind dat elke week al geld "win" door geen lotjes te kopen.

Dromen mag!