Sterrenrestaurants

Thx!

Maar oeh als ik foto's bekijk ziet het er inderdaad echt wel niet zo gezellig uit :)
Vorige week zijn we er geweest.
Je hebt meer dan plaats genoeg om een eigen conversatie te voeren zonder dat je het gesprek van de buren kan meeluisteren. Iets wat me in Vrijmoed (**) trouwens tegenging, het veel te dicht op elkaar zitten. De stijl moet je liggen, iets meer loft gevoel.
Het eten was ook zeker een aanrader.

Vorige week zijn we er geweest.
Je hebt meer dan plaats genoeg om een eigen conversatie te voeren zonder dat je het gesprek van de buren kan meeluisteren. Iets wat me in Vrijmoed (**) trouwens tegenging, het veel te dicht op elkaar zitten. De stijl moet je liggen, iets meer loft gevoel.
Het eten was ook zeker een aanrader.

Zeer belangrijk inderdaad, ik vind het zo hatelijk als je buren bij wijze van spreken gewoon mee kunnen kijken in je bord.

Ik heb nu wat geluk gehad en twee reservaties kunnen vastleggen voor die periode dat ik wil.
- Publiek & The Oak.

Publiek is nieuw voor mij en lijkt me wel een goeie match qua keuken.

The Oak ben ik op de oude locatie een paar keer geweest dus is op zich niet nieuw, maar was er wel altijd zeer tevreden van. Ook wel net iets duurder dan Publiek.

in beide geweest, en wat mij betreft isn Publiek qua prijs/kwaliteit de betere
je zit daar ook in een leukere buurt dan bij Oak, wat ook een pluspunt kan zijn

in beide geweest, en wat mij betreft isn Publiek qua prijs/kwaliteit de betere
je zit daar ook in een leukere buurt dan bij Oak, wat ook een pluspunt kan zijn
Amai, ik ben 2 keer naar Publiek geweest en 6 keer naar Oak. Er is een reden waarom ik meer naar Oak ga. Prijs/kwaliteit vind ik Oak 100 keer beter dan Publiek. Heeft mij nooit echt kunnen bekoren, terwijl Oak echt elke keer fantastisch was.
Toegegeven, de wijn bij Publiek was wel altijd beter. Het eten daarentegen…
Bij Oak ben je voor 2 rond de 600 euro kwijt, aperitief, aangepaste wijn en koffie incl.

We krijgen een leuk bedrag terug van de belastingen :tongue:
Op de verjaardag van mijn vrouw gaan we eten in het Zilte, iemand al ervaringen?
We zouden beide voor het plantaardige menu gaan.

Vorige maand gaan eten bij Boo Raan in Knokke. Eten was oké, maar prijs-kwaliteit vonden we het een absolute afknapper en voelden we ons redelijk bekocht. Al veel bij lokale Thaï gegeten waar je even goed eet voor een fractie van de prijs. Ook de drank was belachelijk duur.

We zijn trouwens met buikpijn van tafel gegaan, zoveel sojasaus was er over het rundsvlees.

Jammer, maar dit is niet voor herhaling vatbaar. Het lijkt er ook op dat de uitbater niet omkan met kritischere reviews, da's nog een reden om niet meer terug te keren.

Geen ster maar qua niveau zéér hoog en heel lekker: https://pacht26.be/
Ongelooflijke aanrader en slechts €260 betaald voor 2 personen. Als je alle opties neemt gaat het wel richting €400 voor 2 personen.

Lang geleden dat ik nog zo gelukkig van tafel ben gegaan. Aangepaste wijnen ook perfecte combinatie steeds.
(sorry, er bestaat blijkbaar geen topic voor dit soort restaurants)

Geen ster maar qua niveau zéér hoog en heel lekker: https://pacht26.be/
Ongelooflijke aanrader en slechts €260 betaald voor 2 personen. Als je alle opties neemt gaat het wel richting €400 voor 2 personen.

Lang geleden dat ik nog zo gelukkig van tafel ben gegaan. Aangepaste wijnen ook perfecte combinatie steeds.
(sorry, er bestaat blijkbaar geen topic voor dit soort restaurants)

Toprestaurants hé, blij te lezen dat het deze keer wel is bevallen.

Toprestaurants hé, blij te lezen dat het deze keer wel is bevallen.

Agnes in Sint-Martens-Bodegem
Clay in Opwijk

Kan je nog toevoegen aan dat lijstje :)

Terug
Bovenaan