Team17 kondigt Worms Armageddon Anniversary Edition aan

Team17 Digital en Digital Eclipse hadden een zeer speciale aankondiging voor fans van een van de meest herkenbare en geliefde games aller tijden. Dit jaar viert Worms Armageddon zijn 25ste verjaardag en de makers van de game wilden de Armageddon-ervaring naar een nieuwe generatie spelers brengen en de dierbare herinneringen oproepen van degenen die de game speelden toen deze voor het eerst uitkwam. De trailer bracht voor mij alvast heel wat mooie herinngeringen naar boven van de knotsgekke avonden die ik hiermee beleefd heb, samen met mijn broer en schoolvrienden!

Deze jubileumeditie komt uit op 26 september en biedt consolespelers nu voor het eerst de kans om zich vast te bijten in de artillerie-waanzin van Worms. De ontwikkelaars hebben veel liefde gestoken in de verbeteringen, met veel verbeteringen aan de levenskwaliteit en een volledig opnieuw ontworpen UI voor alle platformversies.

Nieuwe functies waaraan je je mag verwachten zijn onder andere:
  • Geoptimaliseerde controllerondersteuning voor alle consoles.
  • Prestaties en trofeeën
  • Nieuwe weergavefuncties zoals moderne beeldverhoudingen, aangepaste schermfilters, verbeterde HD en grafische opties.
  • Een volledig speelbare Game Boy Color-versie van Worms Armageddon
  • Een interactief museum dat de geschiedenis van de hele serie in kaart brengt. Met nooit eerder vertoonde interviews met ontwikkelaars van de originele en huidige games.
  • Nieuw savegame-systeem
Worms Armageddon wordt online ondersteund, zodat maximaal zes spelers een team kunnen vormen of het tegen elkaar kunnen opnemen. Online is generatie-overschrijdend, dus PS4- en PS5-bezitters kunnen tegen elkaar spelen, net als Xbox One- en Xbox Series-bezitters.

Over

Bron

1. Persbericht

Terug
Bovenaan