Techinn/Tradeinn

Hier iemand ervaring mee? Iemand al gekocht.
Ik lees gemixte reviews.
Zou hier graag enkele games bestellen naar wil zeker zijn
Mijn eigen ervaring is ook gemixt. 2 keer iets besteld, eerste was een drama waarbij de tracker zei dat het artikel klaar lag in het afhaalpunt maar daar vonden ze het niet. Eigenlijk moet TradeInn dan contact opnemen met de koerierdienst om te checken wat er mis is, als bestemmeling kan dat niet want jij bent niet hun klant. Dat kwam niet goed... dat heeft een gepingpong van weken geweest waarna ik uiteindelijk een melding kreeg dat het artikel retour ging. Pas toen ik dreigde dat ik de verzekering van mijn MasterCard Gold zou aanspreken hebben ze terugbetaald.

Paar maand later opnieuw hetzelfde artikel besteld (terug in korting) en nog een ander artikel bij. Die keer wel gewoon probleemloos geleverd. 1 van de 2 artikelen ook probleemloos geroutineerd.

Zou ik er nog terug bestellen? Ja, als de prijs goed is, maar zeker bij dit soort sites wil je misschien toch liefst een Visa of Mastercard Gold met aankoopverzekeringen...

al een paar keer gebruikt (of 1 van hun andere sites). Op 1 bestelling redelijk lang moeten wachten (was een helm die dan toch niet op stock was)

Terug
Bovenaan