Telenet snelheden BF1

Galaxy

Banned
Ik heb problemen met internet van telenet de module is all internet.
Als ik Bf1 speel redelijk veel lag ping springt van 50 naar 150 etc..
Surfen zie ik de laadbalk soms en duurt het laden wel even.
Ik heb nu wel Tv op internet met die kleine decoders via Devolo powerlines en die buffert ook wel regelmatig.Ik heb een snelheids test gedaan Download 17.40mbps en upload 18.93mbps gedaan met speedtest by Ookla. das toch niet normaal.

Heb je al eens rechtstreeks via kabel geprobeerd? Of zelfs via Wi-Fi een Speedtest gedaan?

Nog geen 20mbps is wel heel traag.

Wifi op ps3 werkt perfect, maar op de pc wou ik het even doen en daar staat een optie niet bij in controle panel dat anderen op
youtube wel hebben, zodus kan ik niet verbinden zit op windows 10.
Zou dat kunnen met dat ik gehacked ben dat mijn internet zo traag is, want daar ben ik wel zeker van.

Wifi op ps3 werkt perfect, maar op de pc wou ik het even doen en daar staat een optie niet bij in controle panel dat anderen op
youtube wel hebben, zodus kan ik niet verbinden zit op windows 10.
Zou dat kunnen met dat ik gehacked ben dat mijn internet zo traag is, want daar ben ik wel zeker van.
Als je moederbord van je PC geen ingebouwde Wifi heeft (die antennetjes achteraan), heb je dat niet standaard op je PC, is enkel bij bepaalde borden dat dit standaard bijzit. Je kan ook via je smartphone eens proberen.

Je kan ook eens bij Telenet horen of er problemen zijn met de lijn.

Waarom zou je denken dat je gehacked bent geweest?

Wifi heb ik dus niet op dit mobo.
Dan zal ik is naar telenet bellen, bedankt.
Ik ben er 1000x zeker van dat ik gehacked ben door mijn werkgever, die luisteren alles af wat ik zeg via gsm etc..
Heb al gesprekken gehoord van hun en foto's van mijn woning aan andere bazen aan het tonen en de prijs en wat ik afgelegd heb, dat konden ze alleen via mijn email zien.
Niemand op het werk wist daar iets van.
Ik vermoed dat die mijn internet vertragen?

als de wifi op je ps3 goed werkt zal er eerder een issue zijn met je bekabeld netwerk. Hoe is je pc verbonden met de modem? Rechtstreeks of via powerlines?

Probeer anders eens andere netwerkkabel tss pc en modem.

Het is een beetje laat maar ik heb het soms ook met BF2042 ook met Telenet. Soms spring de ping omhoog naar 50 of zelfs in extremis tot 1000...

Ik ben er 1000x zeker van dat ik gehacked ben door mijn werkgever,
Tenzij je bezig bent met industrieel important toestanden of staatsgerelateerde zaken, nobody cares...
Indien je in geen van beide categorieën zit, zet het uit u hoofd.

Test u verbinding rechtstreeks aan de modem en zie wat je daar krijgt, niet met wifi, maar via de kabel.
Als u snelheid daar goed zit -> your problem, not Telenet.
Als u snelheid daar niet goed zit -> restart modem -> repeat test.
Die oude Devolo's zijn ook gewoon rommel, die waren goed voor hln en wat mails lezen en mss is 480p YT video. De wereld is veranderd ondertussen en de hardware dus ook.
Overbetaal u aan de pods van Telenet of koop u zelf eender welke mesh wifi set.

Terug
Bovenaan