Test Drive Unlimited Solar Crown

Test Drive Unlimited Solar Crown

Even wat extra. Er zijn maar 4 nieuwe wagens in DLC2 (5 als je de compensatie van de Gold editie meetelt)... De Lambo en Ferrari in de dealership op Ibiza, de Lambo van de Solar Pass en een Bugatti van ranked (die niemand zal halen wegens nog steeds geen matchmaking). En die offroad Porsche voor Gold editie eigenaars. De andere wagens in de Ibiza dealership zijn gewoon bestaande wagens met een vinyl erop.

Ibiza zelf is klein maar wel de moeite om te spelen. Zonnig, mooie stad, ziet er enorm goed uit 's nachts. Eigenlijk hadden ze gewoon beter het volledige eiland van Ibiza hermaakt ipv ons dat HK klote eiland te geven. Wie weet. Mss krijgen we de rest ook nog... als er meer als 3 man online speelt dagelijks. :ROFLMAO:

Heb ook gemerkt dat de rewards nerf na 5x een race te doen weg is. Je kan dus zoveel als je maar wil dezelfde race rijden zonder aan cash en xp in te boeten. Da's ook een positief punt om te vermelden. Btw de Solar Pass is gratis en telt 25 ranks, 36000 xp per rank. Als je zo een 2000 solar xp per race haalt (het minimum) dan moet je 450 races doen voor uwe Lambo te kunnen halen. Gotta get grindin'. Even bijvermelden dat solar en clan xp op Ibiza zelf bijna dubbel zoveel is als op HK. Ze willen echt wel dat je exclusief op Ibiza racet precies.

De vorige Solar pass haalder je ook wel veel te makkelijk he, zeker gezien je ook al zo'n 12k solar xp kreeg via de daily challenges.

De vorige Solar pass haalder je ook wel veel te makkelijk he, zeker gezien je ook al zo'n 12k solar xp kreeg via de daily challenges.
Da's ook waar. Want met de vorige was ik klaar na een week zelfs. Ik vond het al raar dat ik zo traag aan het levelen ben in deze update.

Ik weet ´ie hoe ik het doe maar in het begin win ik nauwelijks een race.zo gaat mijn lvl en credits maar traag naar boven.
In het begin veel time trials doen voor xp en credits te farmen. Er is geen limiet meer hoeveel keer ge dezelfde race kunt doen zodus. De 2PK circuit race juist aan het hotel is ook supereasy voor te farmen. Koop een 2CV met max upgrades en ge wint altijd.
En nogmaals 4WD auto's zijn de beste in deze game. Audi TT, Porsche Taycan, Buggy (voor offroad), Lambo Huracan, Bugatti Veyron. Dat zijn mijn wagens. Als ge de gold editie hebt, de Range Rover voor offroad.
Op Ibiza linksboven de race Highway to Heaven ofzo voor 50k credits (en meer als 5000 solar xp) per 3 minuten race. Ook easy farm.

Terug
Bovenaan