The Real Housewives of Antwerp

Na alles dat ik op social media zie passeren toch ook eens gezapt naar dit programma.

My god... Daar kan ik dus echt niet naar kijken... Wat een overdreven gedoe. Ok de meeste van die vrouwen (op die Annelies na dan wel) zien er goed uit, maar no way dat ik ooit zou willen ruilen met die schijtkonten.

Het is toch vooral tenenkrommend hoe scripted deze boel is.
En overigens cringe wat voor een bimbo lach die Julie heeft, Jezus man.

De eerste scène: "Ik denk dat mijn man de beste chef is van heel Vlaandere, België, Frankrijk kunnen we ook wel zeggen want hij heeft daar 2 sterren gehad."

Alleen al aan die uitspraak merk je wat een niveau die vrouw(en) hebben, denken dat Wout Bru de beste chef van België, laat staan Frankrijk is.

Waarom heb ik hier al 2 afleveringen van gezien 😬

Die Melissa zat ook vroeger in The Sky is the Limit en was toen samen met een frauduleuze Nederlander?

Melissa poseerde overigens al voor verschillende pikante bladen als Ché en P-magazine. Ook stond ze op de Kamerlijst van Vlaams Belang, deed ze een gooi naar het Miss België-kroontje, én was ze aan de slag in de Antwerpse dancing The Villa. Daarnaast zal Van Hoydonck heel even te zien zijn in de VTM-reeks 'Familie'.

Laatst bewerkt:
Die bestie van Julie vond ik hilarisch. Hij werd ingeschakeld om het "uit te praten" tussen Julie en Amy door dezelfde zin 5x te herhalen. De poging tot cat fight belandde in een zwakke remise.

Wat er ontbreekt is echte rivaliteit dus het script valt regelmatig wat platjes. De vrouwen zijn fake maar fake fake is gewoon cringe. Talloze artikels in de kranten en weekbladen proberen de hype en bitch fights te vergroten maar ik voel dat er eigenlijk niets speelt tussen die vrouwen en dat ze dan maar iets zeggen om promo te maken voor die serie (waar ze weten dat het drama meer kijkers trekt dan te strooien met glamour).

Mijn halve trouwboek wou het persé zien, dank u Streamz voor de (ver)korte pijn, HOPELIJK komt er geen 2de seizoen 🤮 🤢
En Bru en zijn trophy wife mag een bezoek van de BBI verwachten want daar klopt iets niet...

Na 2 afleveringen moet ik wel zeggen dat het toch stiekem vermakelijke tv is haha. Alles is enorm opgeblazen, maar vermakelijk is het wel.

En van al die vrouwen is die Annelies nog het heerlijkst.

God have mercy : ik lees hier en daar dat er een 2de seizoen komt !!!
Kunnen we een petitie starten om protest aan te tekenen?

Vorige week afl 1 gezien, of toch een 20 tal minuten en blijkbaar heb ik met Melissa nog via gemeenschappelijke vrienden samen uitgegaan in Antwerpen jaren geleden tijdens de studententijd.

Toen was die nog cava qua uiterlijk, is nog een hostess geweesf in discotheek Noxx.

Die reunie... Hoewel er waarschijnlijk wel weer wat fake/geacteer was, toch volgende opgemerkt:

- Het zit misschien heel diep bij Amy maar als je als iemand zich openlijk tegenover u verontschuldigt niet de bigger woman kan zijn om dat te accepteren, dan ben je wel heel klein. Natassia scoorde hier wel punten, leek me ook oprecht. Terwijl ik het eigenlijk eerst een bitch en inderdaad een pester vond.
- Annelies volgens mij het eerlijkst en puurst.
- Melissa geeft mij enorme negatieve vibes.
- Amy, kweet niet... serieus gezakt sinds die reunie.

Yups met pistool tegen mijn slaap om te voorkomen dat ik zou weg zappen, zo erg is't niet maar de 1/2 trouwboek wil dit persé zien, breath in... breath out. Tenenkrullende reality ! Geen 3de seizoen a.u.b.

Ik ken er ook veel die het zien. Volgens mij is het een streamz kijkcijferhit en qua kosten zal het nog meevallen itt fictiereeksen, dus ik zie ze nog enkele seizoenen doorgaan.

Terug
Bovenaan