The Road to the World Cup 2026

🏁 Group J has the advantage of playing last and closing out the group stage.

🇦🇷🇯🇴🇩🇿🇦🇹 will have the finalized bracket in front of them and will know which position in the group offers a potentially softer/harder path to the final.

🔢 They will also know exactly what result is needed to finish Top 8 in 3rd-place rankings.

As a big irony of fate, 🇩🇿 Algeria - 🇦🇹 Austria will play in that last time slot. 😄

(*all times listed are CET)

Wat mij wel opvalt bij het overzicht van dit wk. Heel veel “echte” bondscoaches. Waar je vroeger een hoop Hogo Broosen en Deschamps had, zie je nu wel trainers als Nagelsman, Tuchel, Ancelotti, Pochettino, …

Laatst bewerkt:
Wat mij wel opvalt bij het overzicht van dit wk. Heel veel “echte” bondscoaches. Waar je vroeger een hoop Hogo Broosen en Deschamps had, zie je nu wel trainers als Nagelsman, Tuchel, Ancelotti, Pochettino, …
Nu gaan we toch ook nog Hugo Broos en Deschamps zien? 😛

Nu ja, een Ancelotti is op leeftijd en Tuchel en Nagelsmann zijn toch lichtjes verbrand na hun laatste club-prestatie.

En als het beter is weet ik niet, zeker met de drankpauzes nu. Dan ga je misschien toch een te gecontroleerd voetbal zien.

Op zich geen super opvallende statistiek natuurlijk gezien het om nationale teams gaat, maar toch wel een reeks zonder uitzondering :)

29pezv3lh46h1.jpeg

Gisteren stukken van Nederland-Oezbekistan gezien.
Zonder publiek helpt natuurlijk niet, maar was me dat een dramatisch zielloze match.
Ik hoop dat ze ook op het toernooi zo spelen! Altijd lachen als het daar tegenzit met pers, bondscoach en spelers onderling.

Wat bedoel je juist met "echte" bondscoaches?

Want voor bovenstaande namen is het toch allemaal pas hun eerste job als bondscoach, dus hoezo zijn dat "echte" bondcoaches dan? Bedoel je niet eerder grote/bekende namen als bondscoach? Wat eigenlijk toch ook niets nieuws is want vroeger had je toch ook al dergelijke bondscoaches als Del Bosque, Lippi, Capello, Löw, Scolari, Van Gaal ...

Wat bedoel je juist met "echte" bondscoaches?

Want voor bovenstaande namen is het toch allemaal pas hun eerste job als bondscoach, dus hoezo zijn dat "echte" bondcoaches dan? Bedoel je niet eerder grote/bekende namen als bondscoach? Wat eigenlijk toch ook niets nieuws is want vroeger had je toch ook al dergelijke bondscoaches als Del Bosque, Lippi, Capello, Löw, Scolari, Van Gaal ...
Bedoel eerder echte coaches.

Over het algemeen zie je toch heel vaak bij toernooien dat daar van die C coaches, hoogbejaarde coaches, of recent gestopte spelers bondscoach zijn. Vaak trainers met heel weinig diepgang. De lat bij bondscoaches ligt over het algemeen niet echt hoog.

Maar nu zie ik daar namen als Nagelsman, Potter, Tuchel, Ancelotti, Rangnick, ... Trainers die gerust nog bij deftige teams aan de slag zouden kunnen.

En uiteraard waren die er in het verleden ook wel sporadisch. En zit je nu nog met de Deschamps en Koemannen van deze wereld.

Wat een dieptrieste organisatie, FIFA staat erbij en kijkt ernaar. Zijn vast al een nieuwe vredesprijs in elkaar aan het knutselen.

Als ik zo eens naar de uren kijk van bepaalde wedstrijden, vraag ik me serieus af hoeveel ik ga slapen 's nachts :laugh:

Sommige wedstrijden die om middernacht beginnen bv., wil ik wel zeker zien en het zou me ook niet verbazen dat als ik 's nachts wakker word, ik gewoon het WK op zet :unsure:

Enigste match die ik voorlopig echt wil zien 's nachts is Brazilië - Marokko en dat is om 0.00u de nacht van vrijdag op zaterdag. Dus zeker goed doenbaar.

Ik heb wel het volledige schema nog niet bekeken.

Terug
Bovenaan