The Roast Of Recipe 4 Geit

Vuile aandachtshoer, begin dan minstens met een nominatiethread alvorens de pretentie te hebben dat wij u zouden willen roasten.

Vuile aandachtshoer, begin dan minstens met een nominatiethread alvorens de pretentie te hebben dat wij u zouden willen roasten.
Nee, ik wil de aandacht.
Maar enkel de negatieve aandacht. Niet de positieve.
Breng me weer met mijn voetjes op de grond, Nahrie.

Nee, ik wil de aandacht.
Maar enkel de negatieve aandacht. Niet de positieve.
Breng me weer met mijn voetjes op de grond, Nahrie.
Sebiet voetjes twee meter onder de grond jongneuh, met de rest van uw lelijk dik waardeloos lichaam erbij.
Enfin ja, dat zou ik doen als ik moeite zou doen, wat ik niet ga doen, want ge zijt het niet waard.
Ik spuug op u, digitaal en niet in't echt, want wederom zijt ge die moeite niet waard.

6edebcbd396a4b8bbe6251fd22c84641.gif

Ik zou meer specifieke roasts posten die blijk geven van diep inzicht in uw karakter, motivaties, dromen en vrezen in het leven in plaat svan wat willekeurige scheldproza, maar die ken ik niet want het boeit mij niet. Ge zijt zodanig saai en onopmerkelijk dat ik geen concreet element heb om op te vitten.

Roast me. Met een lekker sausje of op de barbeque.
Of haal me door het slijk. Zoals je zelf wil.

Maar het moet wel vriendschappelijk blijven he :unsure:
Als ik er niet om kan lachen, ga ik huilen. En dan beland ik in een depressie. En dan kom ik jullie allemaal carrie-gewijs in school vermoorden als een bezetene.

Maar dus, give me your best shot.
Ik zie je graag. :hug:

want iemand moet het doen

Ik zou meer specifieke roasts posten die blijk geven van diep inzicht in uw karakter, motivaties, dromen en vrezen in het leven in plaat svan wat willekeurige scheldproza, maar die ken ik niet want het boeit mij niet. Ge zijt zodanig saai en onopmerkelijk dat ik geen concreet element heb om op te vitten.
Ma 't voelt wel goed, denk ik he? U zo eens kunnen afreageren op iemand.
Heb ik al gezegd dat ik in IT werk en een bril draag?

GEEFT U!

Vraag jij je op dat moment niet af of je een cephalopode wil zijn?
@DaFreak heeft nogal een zaadje geplant.

Over het planten van squid zaad gesproken;

Over het planten van squid zaad gesproken;
Het indrukwekkendste is misschien nog dat je zo'n studie gewoon meteen klaar hebt zitten.

Edit: we mogen niet vergeten r4h te roasten!
Discussiëren over inktvissperma is interessanter. Rotzak!

Het indrukwekkendste is misschien nog dat je zo'n studie gewoon meteen klaar hebt zitten.

Edit: we mogen niet vergeten r4h te roasten!
Discussiëren over inktvissperma is interessanter. Rotzak!
By all means, praat gerust over squid sperm. Deze thread is voor iedereen he.
Ik zal hier wel geduldig afwachten tot jullie weer overgaan tot het beledigen.

HorribleJitteryBellfrog-max-1mb.gif

Terug
Bovenaan