Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik vermoed dat er weinig mensen hun zaadkwaliteit geregeld testen, dus veel ervaringen zou ik niet verwachten. Als die warmte effectief een significant negatief effect zou hebben, zal dat zoals bij een bad wel gewoon zolang duren als je alles warm houdt.Is thermisch ondergoed niet slecht voor het zaad? Ervaringen?
Geen idee, maar wol is temperatuur regulerend dus als je je daar echt zorgen om maakt, zou ik voor wollen ondergoed gaan.Is thermisch ondergoed niet slecht voor het zaad? Ervaringen?
En als het heel koud is, ben je ook onvruchtbaarIk vermoed dat er weinig mensen hun zaadkwaliteit geregeld testen, dus veel ervaringen zou ik niet verwachten. Als die warmte effectief een significant negatief effect zou hebben, zal dat zoals bij een bad wel gewoon zolang duren als je alles warm houdt.
Veel vind ik er niet over, maar over het algemeen worden strakke boxers afgeraden omdat het za(a)kje dan te warm wordt.Geen idee, maar wol is temperatuur regulerend dus als je je daar echt zorgen om maakt, zou ik voor wollen ondergoed gaan.
Eigenschappen van Merinowol | Joe Merino
Benieuwd naar de eigenschappen van merinowol? De wol van het merinoschaap wordt wereldwijd geroemd om zijn fijne eigenschappen. Lees er alles over!www.joemerino.com
Veel vind ik er niet over, maar over het algemeen worden strakke boxers afgeraden omdat het za(a)kje dan te warm wordt.
Toch iets om over na te denken als er een kinderwens is.
Wat vind je van Damart?Veel hangt van je budget af...
Premiummerken zoals bv Icebreaker zijn echt wel erg goed, maar dan kijk je al snel naar 100 euro voor een legging. Aan de onderkant heb je bv de spullen van Hema, waar je al voor 20 euro een legging hebt. Tussenin zitten merken zoals Craft en Odlo.
Wat vind je van Damart?