Beste creatievelingen, liefste creabestellingen.
We hebben een kleine maar belangrijke update gemaakt in onze uploadregels. Vanaf nu mag elke gebruiker 40 bijlagen (of 20MB) toevoegen aan posts, rechtstreeks op het forum. De limieten zijn:
- Gewone users 40 bijlagen of 20 MB (enkel in B&S en Atelier)
- Premiumfunctie: 1.000 bijlagen of 500MB (overal)
Wat moet je doen om van die premiumfunctie te genieten, hoor ik jullie vragen?
www.beyondgaming.be
- Minstens 100 (zinvolle) posts
- Minstens 6 maanden geregistreerd zijn
- Google ads aangevinkt (Als je gebruikt maakt van adblock, zouden we het uiteraard wel appreciëren moest je onze website whitelisten (en indien je dat niet wil/kan, zijn er andere manieren om ons te steunen!)
- 2FA verplicht (tegen malafide uploads)
Die criteria hebben we opgesteld om enerzijds de meerkost van de opslag en servercapaciteit te dekken, en anderzijds om correct gebruik te garanderen, zodat we niet voor legale verrassingen komen te staan.
Je bijlagen voeg je onderaan je post toe:
En je beheert ze in je gebruikersprofiel, onder Attachments/Bijlagen. Veel plezier!
We hebben een kleine maar belangrijke update gemaakt in onze uploadregels. Vanaf nu mag elke gebruiker 40 bijlagen (of 20MB) toevoegen aan posts, rechtstreeks op het forum. De limieten zijn:
- Gewone users 40 bijlagen of 20 MB (enkel in B&S en Atelier)
- Premiumfunctie: 1.000 bijlagen of 500MB (overal)
Wat moet je doen om van die premiumfunctie te genieten, hoor ik jullie vragen?
FAQ
Wie is BeyondGaming? Is er een ombudsman en hoe contacteer ik die? Hoe staat het met de frontpagina (= nieuwsgedeelte)? Kan alle forumdata worden meegenomen naar BeyondGaming? Kan ik mijn PM's van het vorige forum nog terugkrijgen? Hoe kan ik BG financieel steunen? Hoe kan ik foto's uploaden...
- Minstens 100 (zinvolle) posts
- Minstens 6 maanden geregistreerd zijn
- Google ads aangevinkt (Als je gebruikt maakt van adblock, zouden we het uiteraard wel appreciëren moest je onze website whitelisten (en indien je dat niet wil/kan, zijn er andere manieren om ons te steunen!)
- 2FA verplicht (tegen malafide uploads)
Die criteria hebben we opgesteld om enerzijds de meerkost van de opslag en servercapaciteit te dekken, en anderzijds om correct gebruik te garanderen, zodat we niet voor legale verrassingen komen te staan.
Je bijlagen voeg je onderaan je post toe:
En je beheert ze in je gebruikersprofiel, onder Attachments/Bijlagen. Veel plezier!
Laatst bewerkt: