Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie géén verschil? 8 maanden geleden? Een wenende Cavendish. Vandaag? Wéér een wenende Cavendish.8 maand geleden:
Wat een comeback/sprookje/droomverhaal.
Edit: nu ik die video nog eens zie, heef toch wel een fysieke metamorfose ondergaan ook... Heeft duidelijk keihard gewerkt om hier te raken.

Ik geloof wel niet dat Cavendish aan het minimumsalaris naar de Tour gegaan is (al was dit last minute beslist). Hij zal wel een bonus verkregen hebben en een extra bonus bij ritwinst. Desnoods heeft Patrickje wat van zijn eigen centen in't zwart in Cavendish zijn zakken gestopt.Nu al denk ik.
1 keer Cavendish >>>>>>>>>>> 6 keer Bennet kwa commercial exposure.

Neen Cav geeft niet om de centen maar gewoon om een statement te maken, zou hij nooit aanvaard hebben de Tour te rijden, zonder extra centjes te krijgen .. (Prestatiecontract of niet)Het is toch algemeen geweten dat Cavendish op een prestatiecontract rond rijdt.. Daarbij denk ik dat Cav echt geen zeik geeft om het geld, dit seizoen is puur allemaal voor revanche en zichzelf willen bewijzen tegenover de wielerwereld.

Cav rijdt toch gewoon met een privésponsor?Het is toch algemeen geweten dat Cavendish op een prestatiecontract rond rijdt.. Daarbij denk ik dat Cav echt geen zeik geeft om het geld, dit seizoen is puur allemaal voor revanche en zichzelf willen bewijzen tegenover de wielerwereld.
Iedereen geeft om geld voorHet is toch algemeen geweten dat Cavendish op een prestatiecontract rond rijdt.. Daarbij denk ik dat Cav echt geen zeik geeft om het geld, dit seizoen is puur allemaal voor revanche en zichzelf willen bewijzen tegenover de wielerwereld.

Peta moet ook onderhouden wordenIedereen geeft om geld voor
Maar dat Cav dit in de eerste plek om de eer doet is wel duidelijk.
Hij zal voor de tour wel één of andere overeenkomst gesloten hebben met Patje. Voor de eer rijden is allemaal leuk maar de tour gaan rijden zonder dat Patje je een euro betaalt, die vlieger gaat ook niet op natuurlijk.Cav rijdt toch gewoon met een privésponsor?
De privésponsor betaalt het minimumsalaris voor Cav dacht ik? Dwz dat het Patrick oorspronkelijk geen rotte cent kostte toen hij Cav in de ploeg opnam (Hij zal misschien wel één of ander prestatiecontract getekend hebben?), hij nam dus eigenlijk géén enkel risico hé.Cav rijdt toch gewoon met een privésponsor?

Ik dacht dat de regel was dat ze met materiaal moeten rijden dat iedereen kan kopen?Of hij laat snellere wielen komen om nog trager te kunnen rijden
https://cyclingtips.com/2021/06/the...r-time-trial-wheels-for-mathieu-van-der-poel/
Veel plezier en ne grote portemonnee!Ik dacht dat de regel was dat ze met materiaal moeten rijden dat iedereen kan kopen?
Blijkt dus niet het geval te zijn?