Tour de France 2021

Wie wint de TdF 2021

• Geraint Thomas

Stemmen: 0 0,0%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 40 38,5%
  • Primoz Roglic

Stemmen: 37 35,6%
  • Pello Bilbao

• Simon Yates

• Julian Alaphilippe

Stemmen: 3 2,9%
  • Richie Porte

Stemmen: 1 1,0%
  • Nairo Quintana

• Alejandro Valverde

Stemmen: 2 1,9%
  • Enric Mas

• Vincenzo Nibali

• Richard Carapaz

Stemmen: 11 10,6%
  • iemand anders…

Stemmen: 8 7,7%

• Totaal aantal stemmers
    104
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja eigenlijk pleegt die vluchtmisdrijf hé. Ze moet voor mij nu niet in het kasjot, maar eens stevig op haar verantwoordelijkheid gewezen worden mag wel.

Ja eigenlijk pleegt die vluchtmisdrijf hé. Ze moet voor mij nu niet in het kasjot, maar eens stevig op haar verantwoordelijkheid gewezen worden mag wel.
Ze hebben ze opgepakt. Zit in voorlopige hechtenis in Bretagne.

Edit: too late

“De meest simpele oplossing voor het probleem leek me een stel te lenen bij Ineos, maar daar zijn ze natuurlijk niet zo happig op als ze er veel geld in hebben gestoken. Een extra complicatie is dat deze tijdritwielen nog niet op de Nederlandse markt leverbaar zijn. Uiteindelijk vond ik een paar ongebruikte wielen bij Cameron Wurf, een renner van Ineos die in Andorra woont. Wie het heeft betaald, weet ik niet. Het bedrag werd voldaan per creditcard. Maar hoe zou ik dat binnen 24 uur bij de mecaniciens van Alpecin krijgen, 900 kilometer noordelijker?”
Vreemd verhaal toch. INEOS wil de wielen niet delen, dus halen ze het bij een renner van.. INEOS?

Pogacar rijdt ze allemaal naar huis deze Tour. Niets tegen te beginne, dat durf ik nu al zitten. (Reverse jinxing)

Van Aert een mooie eerste tijd maar toch al 6 seconden op Pogacar. Als die niet stilvalt (en wanneer gebeurt dat ooit) wordt het een moeilijk verhaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan