Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oei oei... @Obi Wan Kenobi spraken wij hier een paar dagen terug niet over 1m30 over beide tijdritten voor Carapaz? Als deze trend zich doorzet wordt het 1m30 vandaag alleen al![]()
Roubaix lijkt me toch wat vergezocht tbh. Dan moet er toch al een serieuze crash op 10 km van de meet zijnPogacar is volgens mij eentje in lange tijd die echt alles kan winnen. Alle grote rondes maar ook alle monumenten. De Ronde moet hem zeker lukken, en hardrijden kan hij al dus nog leren over kasseien vlammen met wat extra kilootjes erbij en dan wint ie Roubaix ook.
Nu ook niet overdrijven.Pogacar is volgens mij eentje in lange tijd die echt alles kan winnen. Alle grote rondes maar ook alle monumenten. De Ronde moet hem zeker lukken, en hardrijden kan hij al dus nog leren over kasseien vlammen met wat extra kilootjes erbij en dan wint ie Roubaix ook.
Pogacar is volgens mij eentje in lange tijd die echt alles kan winnen. Alle grote rondes maar ook alle monumenten. De Ronde moet hem zeker lukken, en hardrijden kan hij al dus nog leren over kasseien vlammen met wat extra kilootjes erbij en dan wint ie Roubaix ook.
Pogacar kan tot zijn dertigste zich focussen op de GT' / kleine rondes en de klimklassiekers en de jaren daarna zich omscholen (voor de lol en waarom niet, zeker als hij alles al heeft gewonnen in meervoud) naar een coureur met meer body en zodoende de Ronde en P-R pogen te winnen. Het zou een omgekeerde G Thomas-reconversie zijn.Nu ook niet overdrijven.
Ja Pogacar is een talent die veel in zijn mars heeft. Maar hij is ook geen superman. Hij heeft ook zijn grenzen. En je kan niet in het voorjaar de body hebben om monumenten te winnen en dan in de zomer even de tour gaan domineren.
.
.Zo zijn er wel meer voor, renners die als ze top en alles meezit de ronde KUNNEN winnenDe ronde kan hij nu ook al winnen als hij top is en alles wat meezit

Maar als hem dikker is dan gaat die winstkans niet stijgen imo.Zo zijn er wel meer voor, renners die als ze top en alles meezit de ronde KUNNEN winnen![]()
Maar als hem dikker is dan gaat die winstkans niet stijgen imo.
Die staat gewoon naast de grote 3, niet bij Greg en co
Den Eddy deed dit toch? Reed héél het jaar en won gewoon praktisch allesEn je kan niet in het voorjaar de body hebben om monumenten te winnen en dan in de zomer even de tour gaan domineren.

Eddy zijn periode kan je met alle respect niet vergelijken met deze.Den Eddy deed dit toch? Reed héél het jaar en won gewoon praktisch alles![]()

Dit. De tijd dat iedereen alles reed ligt vér vér achter ons. Maar gelukkig zijn we ook de periode waar renners maar 1 koers reden op een jaar gepasseerd.Eddy zijn periode kan je met alle respect niet vergelijken met deze.
Zonder afbreuk te doen aan Merckx natuurlijk.
Yes, Bokshanni was me ook al opgevallen, is jaren geleden dat die nog zo dicht kon komen in de sprints… er zit duidelijk terug buskruit in de benen… en mist nog altijd een tdf-rit op zn palmaresHet probleem bij Alpecin zit ook vooral dat Merlier geen tour ging rijden. De tour was voor Philipsen. Vooraf gemaakte afspraken dus. Maar door zijn prestaties en vooral vroege exit in de Giro konden ze niet veel anders dan Merlier ook mee te nemen. Dus ik vermoed dat de klepel daar doorslaat en Philipsen veel kansen zal krijgen, zeker nu Merlier al een ritzege op zak heeft.
Ik zou Bouhanni vandaag zeker niet uitsluiten. Er wordt heel weinig over hem gesproken maar finishte al mooi 3e en 2e. Positioneert zich blijkbaar heel goed in het wiel van waar hij moet zitten, want een loods heeft hij niet.
Dit. En ik denk dat Merlier daar eigenlijk ook géén problemen mee heeft en hier nuchter genoeg voor is om dit een plaats te geven. De ritzege is binnen terwijl hij eigenlijk eerst géén tour ging rijden.Het probleem bij Alpecin zit ook vooral dat Merlier geen tour ging rijden. De tour was voor Philipsen. Vooraf gemaakte afspraken dus. Maar door zijn prestaties en vooral vroege exit in de Giro konden ze niet veel anders dan Merlier ook mee te nemen. Dus ik vermoed dat de klepel daar doorslaat en Philipsen veel kansen zal krijgen, zeker nu Merlier al een ritzege op zak heeft.
Andy Schleck, Nairo Quintana, Egan Bernal en Romain Sicard vinden dit bericht leuk.Pogacar kan tot zijn dertigste zich focussen op de GT' / kleine rondes en de klimklassiekers en de jaren daarna zich omscholen (voor de lol en waarom niet, zeker als hij alles al heeft gewonnen in meervoud) naar een coureur met meer body en zodoende de Ronde en P-R pogen te winnen. Het zou een omgekeerde G Thomas-reconversie zijn.
Wat ben je nu met (in het beste geval) +15 GT-winst en 6x L-B-L / +4 RvL? Dan sta je boven Merckx, maar heb je die kasseikoersen nog niet.
Hopelijk mikt hij op de GOAT-status, ALS alles goed gaat de komende jaren (en vaak loopt er wel iets mis in een voorbereiding).
Stel u voor... Een periode van wielerwaanzin zoals in de jaren zestig - zeventig.
We kunnen nu wel vaststellen dat Pogacar de reïncarnatie is van Anquetil na deze TT.
Alé, voorlopig alleszins.
In 2050 spreken we misschien over 'de legende van Pogacar, de grootste aller tijden'.
Anderzijds, de Tour eindigt pas in Parijs.