Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van Aert leek mij zelfs iets sneller dan Cav (?), maar mensen die sprinttrein! Inderdaad .. als je zo'n ploeg hebt die volledig ten dienste staat van jou, en je zit perfekt geplaatst is het natuurlijk moeilijk voor de concurrentie om te winnen.Jammer voor de Belgen. Precies toch iets te laat losgekomen, mede door de goede lead-out natuurlijk

Waarom direct zo negatief denken? Is nog zeer jong, zeer talentvol en de breuk is volledig geheeld zonder bijkomende operaties. Heeft idd tijd genoeg nodig om op niveau te komen, maar om hem nu al af te schrijven bij wijze van spreken? Ik ben het daar totaal niet mee eens..Niet mee eens. Hij is naar mijn mening zeker twee jaar kwijt hoor. Minimaal. Worst case wordt hij zelfs nooit meer de oude. Die breuk is één van de moeilijkste breuken om volledig van te herstellen.
PS. Als je 35+ bent en je hebt deze breuk voor dan is je carriere gewoon voorbij.
Evenepoel is GEEN 35+ héWaarom direct zo negatief denken? Is nog zeer jong, zeer talentvol en de breuk is volledig geheeld zonder bijkomende operaties. Heeft idd tijd genoeg nodig om op niveau te komen, maar om hem nu al af te schrijven bij wijze van spreken? Ik ben het daar totaal niet mee eens..
+ goeie omkadering + goede artsen. Dus zijn breuken zullen wel helen. Maar zowiezo is hij méér dan een jaar kwijt.Die tourploeg is in de diepte zo sterk ook… als je de beste klassiekerrenner van het afgelopen voorjaar in je tourploeg hebt zitten met als enige doel meesterknecht zijn… tjah… (en die doet dat ook aan 110% zonder morren)Bij QS weten ze toch wat werken is. Indrukwekkend.
als je de beste klassiekerrenner van het afgelopen voorjaar in je tourploeg hebt zitten
Bij Jumbo dan nogWist niet dat mathje bij jumbo reed!
Je snapt de dubbele bodem toch?Bij Jumbo dan nog

Er is daar een uitstekende apres-ski barWaarom sliepen die eigenlijk in Tignes
HoogtestageWaarom sliepen die eigenlijk in Tignes om vandaag in Albertville te starten![]()

Er is daar een uitstekende apres-ski bar
Omdat in Tignes plaats genoeg is om heel het circus 2 dagen te huisvesten en daar is toch geen kat buiten het skiseizoen.Waarom sliepen die eigenlijk in Tignes om vandaag in Albertville te starten
Nu ik de spurt opnieuw zie toch fout van de Belgen om te wachten of was er zoveel tegenwind? Als je ziet dat Cavendish pas op 150m van einde op kop zit en dan nog Morkov er naast tot 100m?
Ik denk dat jij onderschat hoeveel mensen er in de zomer naar een bergdorp gaan voor te wandelen/fietsen...Omdat in Tignes plaats genoeg is om heel het circus 2 dagen te huisvesten en daar is toch geen kat buiten het skiseizoen.
Er was inderdaad een enorme tegenwind, bal op de kop. Zie ook interview met WVA, gaf zelf aan dat hij normaalgezien van veel verder zou zijn aangegaan, maar dat niet haalbaar was door de wind.Nu ik de spurt opnieuw zie toch fout van de Belgen om te wachten of was er zoveel tegenwind? Als je ziet dat Cavendish pas op 150m van einde op kop zit en dan nog Morkov er naast tot 100m?