belvedere86
Well-known member
Ulrich en Mayo hadden ook limieten. Wat zit Wuyts daar weer te lullen...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mocht De Gendt zoiets zeggen zou de geruchtenmolen op volle toeren draaien!Wow, Jumbo heeft de Turbos geinstalleerd vandaag...

En gij vroeg u af wat deze ploeg nog moest doen in deze tour na de opgave van Roglic..Vingegaard als meesterknecht die nu zijn kans krijgt na het wegvallen van Roglic?
Jumbo gaat straks goed slapen. VA die gaat winnen en Vingegaard die toont dat Pogacar toch te pakken is.
(Ook al denk ik dat Pogacar vandaag nog wel terug kan komen in de afdaling)

Vergissen is menselijkEn gij vroeg u af wat deze ploeg nog moest doen in deze tour na de opgave van Roglic..![]()
(en zoveel te beter, zo is het tenminste niet saai)Bizar hoe goed deze tour eigenlijk al geweest is desondanks het snelle geel van Pogacar en het uitvallen van quasi alle favorieten.zo is het tenminste niet saai

Morgen weer een kansZou wel geweldig geweest zijn indien hij gisteren de sprint zou gewonnen hebben![]()

Dit neem ik met héél véél plezier terug. Wat een fan-tas-ti-sche prestatie!!Dat gaat pijn doen subiet...
Ik denk dan altijd zouden Van Aert en GVA zich nu niet beter wat afzijdig houden... de kans dat ze hier een prijs rijden, is toch wel heel klein. Ik zou dan precies toch sparen tot één van de komende heuvelritten. Maar goed, dat is altijd makkelijk gezegd natuurlijk![]()