Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaja, in de ambulance de meet over gereden. Weg wielerprono eindzegeEwan is afgevoerd zeker? Zie hem niet in uitslag
. Pakt hij nog Sagan mee ook.Merlier is intrinsiek de snelste van het pak na Caleb Ewan hoor. Zeker met zo'n perfecte lead-out...Merlier wint, maar dit was niet serieus. Wie is NIET gevallen?
Pogacar op +-20 sec, Roglic op een dikke minuut.
Ewan gevallen, Sagan gevallen ..
Bleh ..
Toen ik onlangs zei dat Merlier een rit in de ronde van Frankrijk kon winnen werd ik door sommigen uitgelachen. Het is al meteen prijs!
Omdat al de andere renners op de grond liggen![]()
Is van Assos-qhebeka volgens mij![]()
De beelden van de 3e dag in de Tour: enorme ravage na resem valpartijen | sporza
Er zal ongetwijfeld nog veel gezegd en geschreven worden over deze derde rit in de Tour. Regen was niet nodig om er een hectische finale van te maken. De valpartijen stapelden zich op, van een gehavende Roglic tot de val van Caleb Ewan op enkele honderden meters van de streep. Tim Merlier boekte...sporza.be
Check dat filmpje van die val van onder andere Jack Haig en houd Pogacar in het oog vanaf een seconde of 8-9... rijdt gewoon over de voet van die man van Orica.
Haig out... man, dan ben je zo goed (goeie voorbereiding gereden, goed openingsweekend). Hop naar huis voor het echt begint.

Dat ging over de laatste 20km.Die data van de tour...
Van der Poel 50,3 gemiddeld, Pogacar verliest een halve minuut op 183km en heeft 49,5![]()

Toont alleszins weinig klasse door dat maneuver.![]()
De beelden van de 3e dag in de Tour: enorme ravage na resem valpartijen | sporza
Er zal ongetwijfeld nog veel gezegd en geschreven worden over deze derde rit in de Tour. Regen was niet nodig om er een hectische finale van te maken. De valpartijen stapelden zich op, van een gehavende Roglic tot de val van Caleb Ewan op enkele honderden meters van de streep. Tim Merlier boekte...sporza.be
Check dat filmpje van die val van onder andere Jack Haig en houd Pogacar in het oog vanaf een seconde of 8-9... rijdt gewoon over de voet van die man van Orica.
Haig out... man, dan ben je zo goed (goeie voorbereiding gereden, goed openingsweekend). Hop naar huis voor het echt begint.