Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Traint daar te weinig voor op de TT denk ikVdP voluit in de tijdrit? Ik mag het hopen, kans bestaat ook dat hij het gewoon laat lopen. Al ben ik wel eens benieuwd hoever hij zou komen als hij het volle pond geeft in de tijdrit.
Zou wel zot zijn: in elke GC dat je voor het eerst komt een rit winnen en dat in hetzelfde jaarDaar gaat zijn ambitie om dit jaar in elke grote ronde een rit te winnen.
Merlier is goed op weg…
Er moet maar 1 ploeg zijn die ASO nu gaat aanklagen voor nalatigheid. Maarja, de ASO is te groot.jammer dat er vooraf geen gehoor aan werd gegeven door de enige echte acteurs
Ik kan me niet voorstellen dat hij zijn gele trui zomaar gaat afgeven. Die gaat ervoor gaan. Waarom ook niet? Een week of 10 dagen het volle pond geven en dan naar huis hé.VdP voluit in de tijdrit? Ik mag het hopen, kans bestaat ook dat hij het gewoon laat lopen. Al ben ik wel eens benieuwd hoever hij zou komen als hij het volle pond geeft in de tijdrit.
Hoe grote fan ik ook ben van Van Der Poel tijdrijden is zijn ding niet en ik vrees dat Wouter gemakkelijk een minuut kan pakken op hem. Maar hij blinkt al in zoveel uit dus het is goed zo.Ik kan me niet voorstellen dat hij zijn gele trui zomaar gaat afgeven. Die gaat ervoor gaan. Waarom ook niet? Een week of 10 dagen het volle pond geven en dan naar huis hé.
Inderdaad. Ik vind het zelfs raar dat men zit te suggeren dat hij met de vingers in de neus zijn TT gaat rijden, dat doe je toch niet als gele trui.Ik kan me niet voorstellen dat hij zijn gele trui zomaar gaat afgeven. Die gaat ervoor gaan. Waarom ook niet? Een week of 10 dagen het volle pond geven en dan naar huis hé.
Als alle ploegen samenspannen dan kan het wel hoor. Zeker als de eigenaren van alle ploegen ook hun geld ter beschikking stellen, is het budget zeker groter dan ASO. Maar dat is zuiver de theorie, ik zie het in praktijk zeker niet gebeuren.Er moet maar 1 ploeg zijn die ASO nu gaat aanklagen voor nalatigheid. Maarja, de ASO is te groot.
Misschien. Hij is zelf niet gevallen, maar hij was ook opgehouden door één van de valpartijen en is nooit nog terug vooraan geraakt.Als Cavendish dan toch nog eens had kunnen winnen, was vandaag toch wel ideaal geweest![]()
Inderdaad. Ik vind het zelfs raar dat men zit te suggeren dat hij met de vingers in de neus zijn TT gaat rijden, dat doe je toch niet als gele trui.
Zijn gele trui houden tov Alaphilippe en Van aert zal wel niet gebeuren. Morgen niet vallen en het is toch wel een unieke kans voor van aert om geel te pakken.
Is inderdaad efkes opgehouden geweest door die val in de laatste 5 km.Is Pogacar wel gevallen?Denk dat die recht is gebleven maar opgehouden werd door anderen die wel op de grond lagen.
Naam is REV1703 ChampProbleem is vooral dat Haig 5M koste maar ik nu niets meer kan kopen van die 5M renners omdat er 10% bij komt. Die kosten nu 5.5. Ik ben gaan kijken dus bij de renners van 4M die nu 4.5M kosten. Omdat ik voldoende klimmers/punchers heb ik een sprinter/allrounder gepakt. Aranburu.
Heb je te weinig klimmers dan zou ik op zoek gaan naar een klimmer met top 10 ambities. En als je een main sprinter wil kan Merlier een goedkopere goede gok zijn. Maar gaat die wel Parijs halen? Hangt een beetje af wat je wil en hoe je ploeg gebalanceerd is. Wat is de naam van je ploeg?

Om daarna bewust vol over de voet van een gevallen renner te rijden…Is inderdaad efkes opgehouden geweest door die val in de laatste 5 km.

Quintana-hype stijgt stilletjes aan naar een kookpunt!De sterren beginnen gunstig te staan voor een tweede Colombiaanse Tourzege.
Zou er iemand überhaupt zelfs kunnen winnen van een slechte Pogacar?Ze gaan dan toch nog langs een hele goede Pogacar moeten passeren volgens mij.
.