Tour de France 2021

Wie wint de TdF 2021

• Geraint Thomas

Stemmen: 0 0,0%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 40 38,5%
  • Primoz Roglic

Stemmen: 37 35,6%
  • Pello Bilbao

• Simon Yates

• Julian Alaphilippe

Stemmen: 3 2,9%
  • Richie Porte

Stemmen: 1 1,0%
  • Nairo Quintana

• Alejandro Valverde

Stemmen: 2 1,9%
  • Enric Mas

• Vincenzo Nibali

• Richard Carapaz

Stemmen: 11 10,6%
  • iemand anders…

Stemmen: 8 7,7%

• Totaal aantal stemmers
    104
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een klootzak toch die Lappartient. Dat hij uiteraard niks negatief gaat zeggen snap ik, hij is zelf waarschijnlijk 90% van de reden dat de aankomst gisteren in Pontivy lag, maar ge kunt ook gewoon niks zeggen en u afzijdig houden. Als is beter dan de renners hier nog eens effe goed schofferen...

Omdat Philipsen de belofte heeft gekregen bij het ondertekenen van zijn contract dat hij kansen ging krijgen in de Tour. Logisch dat dat dan stoort aangezien Merlier de Tour normaal niet ging rijden. Philipsen heeft vorig jaar indruk gemaakt in de Tour voor UAE, die is nu niet naar Alpecin gegaan om ook daar vooral in dienst te rijden.
Dom, dommer, domst van Alpecin imo. Philipsen heeft vorig jaar in de Vuelta op geen enkel moment de indruk gewekt de evenknie te zijn van Bennett. Als het echt heads-up was, dan was Bennett afgetekend sneller.
Terwijl Merlier toch al een aantal keer had laten zien dat hij potentieel misschien wel de snelste man van het World Tour peloton was. Ik zeg niet dat Merlier per definitie effectief de snelste man was maar er was ook geen bewijs van het tegendeel wegens gebrek aan onderlinge duels tussen Merlier enerzijds en Ewan/Bennett anderzijds. Terwijl we van Philipsen met zekerheid wisten dat hij intrinsiek NIET sneller was dan die twee.

Los daarvan snap ik de frustratie van Philipsen natuurlijk wel. Wat ze hem exact beloofd hebben weet ik niet maar denk dat het wel duidelijk was dat Merlier origineel niet voorzien was voor de Tour maar enkel voor de Giro.
Ik denk dat er intern bij Alpecin een paar dingen veranderd zijn na het optreden van Merlier in die bewuste Extra Time: koers waar hij zéér duidelijk liet verstaan dat hij niet echt content zijn met de manier waarop zijn planning werd gemaakt en dat zijn toekomst waarschijnlijk niet bij Alpecin zou liggen.

En Philipsen heeft Scheldeprijs gewonnen
Philipsen won die Scheldeprijs alleen omdat Morkov en Bennett zich lieten ringeloren door een brilliant maneuvre van Jonas Rickaert.

Philipsen - Merlier zou zomaar een randdiscussie kunnen worden. Als hij dit ook nog eens flikt wordt dat een hele grote coureur denk ik.

Lotto gaat nu toch ook serieus zijn geweer van schouder mogen veranderen... Hadden de ploeg volledig rond Ewan gebouwd, dus niemand mee die een klassement kan rijden, dus dat wordt dagelijks mee bikkelen om in de vroege vlucht te zitten. Degent is toch al een heel jaar op zoek naar zijn goeie benen vind ik (buiten die ene dag in Catalunya), dus denk dat Vanmoer hun beste kans is op een mooie ettapezegen
Zou het...? :tongue:
Toch een echt goudhaantje dat Lotto daar vast heeft...

Ola, zou het onmogelijk toch mogelijk kunnen zijn.
Toch raar nu Ewan weg is, je zou denken dat nu juist veel meer ploegen kans zien voor een sprintoverwinning.

Van Moer nu toch zwaar afzien, maar het is wel ne hardrijder (hij kan een stukje tijdrijden). Ze mogen hem toch niet onderschatten en moeten nu toch eraan beginnen of ze zien hem niet meer terug ..

Wordt nipt ..

Zit niemand echt te rijden toch in dat peloton. Waar zitten die sprintersploegen. Gaat dat hier vlotjes winnen.

Lotto heeft eindelijk toch eens goed opgelet en gekeken hoe Quick-Step dat doet... Links & rechts treintjes op de weg... in beide treintjes een Lotto op rij 2.

Lotto heeft eindelijk toch eens goed opgelet en gekeken hoe Quick-Step dat doet... Links & rechts treintjes op de weg... in beide treintjes een Lotto op rij 2.
Er bij gaan liggen helpt nog beter :unsure:

Mocht hem zich nu nog aero op zijn stuur leggen he.
A nee wacht dat is gevaarlijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan