belvedere86
Well-known member
Iemand VDP al gehoord of hij de gele trui morgen zal verdedigen?
Gisterenavond nog samen Fortnite gespeeld maar over de koers hebben we het eigenlijk niet gehad.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand VDP al gehoord of hij de gele trui morgen zal verdedigen?

Gaat allemaal niet hét verschil maken. Als Alaphilippe zaterdag geen one-off super dag was dan maakt die vandaag altijd die 8" goed imo. De vraag lijkt mij vooral of Wout die extra 23" kan dichtrijden. Maar bon, ik dacht zondag op die eerste Mur ook dat het niet zou gaan lukken voor MathieuOf hij laat snellere wielen komen om nog trager te kunnen rijden
https://cyclingtips.com/2021/06/the...r-time-trial-wheels-for-mathieu-van-der-poel/

Tijdrit winnen zal wel sowieso geel betekenen zeker?Wat denken jullie trouwens voor Van Aert als hij moet kiezen tussen rit of geel? Eerste gedacht zou ik zeggen altijd geel, maar een maand voor Tokio denk ik dat hij toch vooral die tijdrit wil winnen, liefst met marge...

Ik houd toch serieus rekening met Alaphilippe hoor (voor geel). 23" lijkt niet veel maar het is ook 'maar' 27km en Alaphilippe heeft in 2019 bewezen dat hij ook dit kan...Tijdrit winnen zal wel sowieso geel betekenen zeker?![]()
Dat kan... als Wout weer in de nadars blijft hangen en als Alaphillipe een off day heeft en ook Pogacar niet in goede doen is en liefst ook Lutsenko en Uran het laten afweten.Op Eurosport dichten ze Kelderman kans toe om vandaag geel te pakken![]()

Voor zowel geel als voor de rit moet hij toch voluit gaan? Daar is niet veel te kiezen aan, volgens mij.Gaat allemaal niet hét verschil maken. Als Alaphilippe zaterdag geen one-off super dag was dan maakt die vandaag altijd die 8" goed imo. De vraag lijkt mij vooral of Wout die extra 23" kan dichtrijden. Maar bon, ik dacht zondag op die eerste Mur ook dat het niet zou gaan lukken voor Mathieu
Wat denken jullie trouwens voor Van Aert als hij moet kiezen tussen rit of geel? Eerste gedacht zou ik zeggen altijd geel, maar een maand voor Tokio denk ik dat hij toch vooral die tijdrit wil winnen, liefst met marge...
Dat was dan ook de vraagstelling niet. De vraag was vooral, ALS hij tussen de 2 moet kiezen wat zou hij kiezen?Voor zowel geel als voor de rit moet hij toch voluit gaan? Daar is niet veel te kiezen aan, volgens mij.
Gisteren ...
Juryrapport
Wout van Aert (Jumbo-Visma) – Ongepast gedrag. Plassen in het openbaar. 200 Zwitserse Frank boete.![]()

wat me de afgelopen dagen is opgevallen:
massa's valpartijen, vingers zijn bijna afgerukt door de spaken, maar geen enkele opmerking over de schrijfremmen die in het peloton rijden.
Misschien zijn ze toch ongevaarlijker dan de vele roepers een paar jaar durfden te beweren. Anders had er toch op z'n minst een een serieus gat in z'n lichaam moeten hebben na de valpartijeen van de afgelopen 4 dagen?
Of het nu UCI, UEFA, FIFA of whatever is, het zijn toch een bende wereldvreemde bompa's hoor.
Ik vermoed niet dat Wout tegen een tuinkabouter in iemand zijne voortuin stond te urineren?![]()