Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze hebben ze opgepakt. Zit in voorlopige hechtenis in Bretagne.Ja eigenlijk pleegt die vluchtmisdrijf hé. Ze moet voor mij nu niet in het kasjot, maar eens stevig op haar verantwoordelijkheid gewezen worden mag wel.
Vreemd verhaal toch. INEOS wil de wielen niet delen, dus halen ze het bij een renner van.. INEOS?“De meest simpele oplossing voor het probleem leek me een stel te lenen bij Ineos, maar daar zijn ze natuurlijk niet zo happig op als ze er veel geld in hebben gestoken. Een extra complicatie is dat deze tijdritwielen nog niet op de Nederlandse markt leverbaar zijn. Uiteindelijk vond ik een paar ongebruikte wielen bij Cameron Wurf, een renner van Ineos die in Andorra woont. Wie het heeft betaald, weet ik niet. Het bedrag werd voldaan per creditcard. Maar hoe zou ik dat binnen 24 uur bij de mecaniciens van Alpecin krijgen, 900 kilometer noordelijker?”
De grote kanonnen komen er aan ... hangt ook wat af hoe het met de wind zit.Ze gaan sterk moeten zijn om Kung nog te kloppen.
Buchman ging dan ook niet voor klassement en Martin tja dat is opvulselpfff Martin 3 minuten, Buchman 2 minuten daar gaat hun klassement dat er al niet goed uit zag.
Die schouder uit de kom zal geen voordeel zijn in TT houding lijkt mepfff Thomas dat is niet goed hoor zal van Carapaz moeten komen bij Ineos
Gelukkig wel bij LatourGeen camera bij WvAbende prutsers bij ASO

Vaste camera.Gelukkig wel bij Latour![]()