D
Deleted member 95
Guest
Is gewoon duidelijk niet in vorm.Dit is toch niet de Van Aert van de Tirreno hoor... dit doet mij eerder denken aan de Roglic van de slottijdrit vorig jaar.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is gewoon duidelijk niet in vorm.Dit is toch niet de Van Aert van de Tirreno hoor... dit doet mij eerder denken aan de Roglic van de slottijdrit vorig jaar.
van Alap ook niet hoor en dat is een FransmanWas toch terechte opmerking? We hebben zelfs de passage niet gezien aan het eerste tussenpunt …
Voor Poga zou dat géén slecht scenario zijn. Maar verrassend zou het wel zijn.Gaat vdP nu echt het geel houden?![]()
Als Roglic erdoor zakt zou ik Wout misschien zelfs uit de tour durven halen na 1 of 2 weken. Geen idee of en hoe een lichaam dat 4 weken heeft stilgelegen plots een grote ronde verteert.Echt top zal WVA wel niet zijn. Dus morgen terug niet mee sprinten?
Ja die schouders van Pidcock niet gezien? Is echt een beer geworden!VDP zijn schouders zijn breder geworden door te mtbn? Wat zit Wuyts daar weer te lullen.
4 weken?Als Roglic erdoor zakt zou ik Wout misschien zelfs uit de tour durven halen na 1 of 2 weken. Geen idee of en hoe een lichaam dat 4 weken heeft stilgelegen plots een grote ronde verteert.
Wat Mathieu hier doet is belachelijk gewoon. Ofwel iedereen voorgelogen ofwel zit er een jetpack in die fiets want dit is gewoonweg onzin.

2 weken vakantie + 2 weken herstel na operatie. Toch?4 weken?![]()

2 weken verlof, 1 week terug trainen, terug 2 weken plat... 4 weken dus.4 weken?![]()

19-25 april 'rust'2 weken vakantie + 2 weken herstel na operatie. Toch?
Zijn Strava zegt iets anders zie hierboven2 weken verlof, 1 week terug trainen, terug 2 weken plat... 4 weken dus.
Waarom spreken we nog over de "grote 3"? God heeft een naam, hij luistert naar de naam Pogacar.![]()

Bwa, dat was toch een andere situatie vind ik. Toen zat je natuurlijk met een Jumbo dat overduidelijk de sterktste ploeg was én topfavoriet Roglic in de rangen had. Maar Pogacar was toen nog een beetje een vraagteken. Kon hij in zijn 1ste Tour meteen dat niveau al 3 weken aan? Beetje bij beetje werd duidelijk van wel en dan gebeurt er in de laatste tijdrit iets dat je misschien maar één keer in de 10-20 jaar ziet.@al die 'dit gaat een saaie Tour worden'-quotes: zijn we vorig jaar al vergeten?