Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aan zijn team gaat het alleszinds niet liggen ^^Ja, nu fantaseren hoe mooi het wel niet zou zijn als hij een absolute ""GOAT"" wordt. Om hem dan binnen paar jaar te verafschuwen omdat hij en zijn team jaren aan een stuk alles kapot rijden in TDF en zo alles enorm saai (terug) wordt.
De gebroeders Schleck? Maar dat zijn Luxemburgers.Ik ben m'n hoofd aan't breken over een Duits(talig) talent (met een broer?) die het ook niet heeft kunnen waarmaken
Nog steeds Pogacar.Ben benieuwd wie het volgend jaar gaat zijn![]()
Neen :') als ge daar uw hoofd over moet breken!!De gebroeders Schleck? Maar dat zijn Luxemburgers.

Ge bedoelt toch niet dopingzondaar Kohl? Maar die heeft geen broer denk ik.Neen :') als ge daar uw hoofd over moet breken!!
*Edit* de Fothen broers, gevonden![]()
Gerdemann?Romain Sicard
Vladimir Karpets!
Kevin Seeldraeyers!
Ik ben m'n hoofd aan't breken over een Duits(talig) talent (met een broer?) die het ook niet heeft kunnen waarmaken (niet de Velits bro's).
Ayuso, J.Ben benieuwd wie het volgend jaar gaat zijn![]()
.Evenepoel valt nog altijd af te wachten. Hij heeft uiteindelijk nog niet (kunnen) bewijzen/bewezen dat hij effectief capabel is om voor de eindoverwinning in een grote ronde te strijden, laat staan de Tour. We gaan daar collectief wel vanuit en de tekenen gingen zeker die richting uit maar het is ook allerminst duidelijk of de opgelopen blessure geen onuitwisbare streep op de carrosserie heeft gezet.Nog steeds Pogacar.
In combinatie met een terug in normale doen zijnde Remco Evenepoel uiteraard.