Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is toch al een ferme etappe vandaag. 2e categorie klim op het einde.
Schelling zal wel weer in de aanval gaan.
Markus en Thomas Fothen?Romain Sicard
Vladimir Karpets!
Kevin Seeldraeyers!
Ik ben m'n hoofd aan't breken over een Duits(talig) talent (met een broer?) die het ook niet heeft kunnen waarmaken (niet de Velits bro's).

Er zijn toch wel meer mannen dan alleen Alaphilippe of van der Poel die vandaag kans maken. Ik kijk eerder richting Colbrelli, Sagan, Matthews, Van Aert en ook Philipsen zou dit toch moeten kunnen overleven. Ploegen genoeg die er baat bij gaat hebben dat de vlucht niet te ver weg rijdt. Zeker Matthews en Philipsen hebben er baat bij dat ze dat er nog zoveel mogelijk punten klaar liggen aan de streep als ze serieus voor groen willen gaan.Ik denk dat vandaag den helft van het peleton in de aanval wil gaan. Als de juiste man van quickstep en/of alpecin mee zit blijft de ontsnapping zeker weg. De andere ploegen gaan niet willen rijden om Allaphil of VDP in een zetel naar de overwinnning te brengen.

Lijkt wel het peleton voor de RvVEen groep met twee wereldkampioenen, grote rondewinnaars, monumentenwinnaars (2 dit jaar), heeft al 1'40.Dit wordt een veldslag.

Een openingsuur aan 51.6 km/h in een rit van 250 kilometer met heuvels op het einde. Dit kan bijna niet anders dan slachtoffers maken bij de klassementsmannen.Lijkt wel het peleton voor de RvV![]()
Idem en ik heb op de moment zelfs geen mogelijkheid om de stream op te zettenJammer dat ik geen halve dag congé kan nemen. Het wordt zo'n rit waar ze binnen 5 jaar nog zullen over spreken lijkt me!

I don't get itCarl Berteele zei:Ik denk dat Pogacar vandaag toch een jasje zal uitdoen. Roglic kan daar alleen maar tevreden mee zijn.
Ik zou van der Poel nu misschien geen 5, 6, 7 minuten geven aan de finish maar of Pogacar voor deze situatie nu echt zijn slaap moeten laten?