Van Avermaet een paar jaar geleden in de eerste bergritHoe lang is dat al geleden dat de gele trui nog eens in de vroege vlucht geraakt?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van Avermaet een paar jaar geleden in de eerste bergritHoe lang is dat al geleden dat de gele trui nog eens in de vroege vlucht geraakt?
Bwa als dat vlak in de wielen is valt dat mee voor die mannenEen openingsuur aan 51.6 km/h in een rit van 250 kilometer met heuvels op het einde. Dit kan bijna niet anders dan slachtoffers maken bij de klassementsmannen.
Ik wel. En wielen zijn bij FM dus de rollen op ondertussen op het terras. Laatste 100km meefietsen en alle heuvels mee versnellenJammer dat ik geen halve dag congé kan nemen. Het wordt zo'n rit waar ze binnen 5 jaar nog zullen over spreken lijkt me!
Niet zo lang, herinner me zo een gele Greg al bvHoe lang is dat al geleden dat de gele trui nog eens in de vroege vlucht geraakt?
en kreeg dan ook de strijdlust voor zover ik weetVan Avermaet een paar jaar geleden in de eerste bergrit

Samen 101 ritoverwinningen in GT'sEen groep met twee wereldkampioenen, grote rondewinnaars, monumentenwinnaars (2 dit jaar), heeft al 1'40.Dit wordt een veldslag.

Volgens mij kregen ze het gewoon niet dicht. Toen het gat ne meter of 50 was zijn ze direct beginnen rijden. Zelfs Pogacar heeft een dan geprobeerd om het peleton terug te brengen. Voor de eerste minuut hebben ze echt moeten knokken, met iedereen behalve Pogocar zelf van UAE rond aan het draaien.Toch een fout van UAE om dit te laten wegrijden moeten daar veel korter op de bal spelen. Als Asgreen gisteren meeglipt in de vroege vlucht dan rijden de andere sprinters ploegen dat meteen dicht of anders werkt DQS niet meer in het peloton.
Nu zoveel gevaar zit er ook niet in deze groep of wel zijn ze niet goed genoeg in het hooggebergte of wel staan ze al op ruime afstand.
Geen goed teken? Het was nogal logisch dat ze het gat niet dicht kregen. 29 renners (waaronder hardrijders als VDP, VA, Asgreen, ...) die heel graag weg wouden rijden, tegenover alleen de UAE ploeg. Was een oneerlijke strijd.ah ok dat is wat anders heb het begin gemist pas terug van werk
geen goed teken wel voor de toekomst zijn ploeg dus zeker te pakken
al was het vandaag vlakke aanloop zeker? dan hebben een hoop mannen de kans om iets te doen als het echte in de bergen is dan kan 1 of 2 mannetjes gewoon tempo maken en dan zitten van de 30 voorop er een dikke 20 door.
Je mag het nooit een gat laten worden natuurlijk. Ik heb het niet gezien misschien waren ze wat verrast.Geen goed teken? Het was nogal logisch dat ze het gat niet dicht kregen. 29 renners (waaronder hardrijders als VDP, VA, Asgreen, ...) die heel graag weg wouden rijden, tegenover alleen de UAE ploeg. Was een oneerlijke strijd.
Het kan snel gaan hoor als iemand stevig doortrekt. We have to wait and see ..1'45 nu al winnaar lijkt meer en meer vooraan te zitten. Zijn toch stevige renners vooraan gaat iets specials vanachter uit moeten komen.
Uiteindelijk zijn er altijd wel ploegen die mee gaan helpen om hun top10 plaats in het klassement te vrijwarenAls ze slim zijn gaat géén enkel ploeg straks UAE helpen. Laat ze het zelf maar oplossen.
Enige manier om Pogacar de ronde te laten verliezen is hem isoleren en zijn ploeg al het gewicht te laten dragen.