Tour de France 2021

Wie wint de TdF 2021

• Geraint Thomas

Stemmen: 0 0,0%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 40 38,5%
  • Primoz Roglic

Stemmen: 37 35,6%
  • Pello Bilbao

• Simon Yates

• Julian Alaphilippe

Stemmen: 3 2,9%
  • Richie Porte

Stemmen: 1 1,0%
  • Nairo Quintana

• Alejandro Valverde

Stemmen: 2 1,9%
  • Enric Mas

• Vincenzo Nibali

• Richard Carapaz

Stemmen: 11 10,6%
  • iemand anders…

Stemmen: 8 7,7%

• Totaal aantal stemmers
    104
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Je mag het nooit een gat laten worden natuurlijk. Ik heb het niet gezien misschien waren ze wat verrast.
Er werd slag om slinger gedemarreerd. Als een van der Poel, Van Aert en Asgreen alle registers opentrekken nadat je als knecht een gat gedicht hebt, kan zoiets als dit gebeuren.

Tis op bij Van Aert heb ik de indruk. Reageert toch al een paar keer niet echt kloek en reed bij het begin van die klim redelijk ver naar achter ook.

Jumbo dumpt Roglic voor Vingegaard? Of doen ze een Alpecinneke en hebben ze gewoon geen plan?

Roglic er af: dan moet Van Aert morgen bescherm worden om hopelijk geel te pakken (tenzij VdP ook ineens super de hogere bergen op gaat).

Roglic er af: dan moet Van Aert morgen bescherm worden om hopelijk geel te pakken (tenzij VdP ook ineens super de hogere bergen op gaat).
Ze gaan nog mogen opletten voor Asgreen want dat is momenteel de man die het best bergop rijdt van die 3... toch over langere inspanningen.

amai Asgreen kan ook ferm klimmen doet een aanval op geel

Carapaz dat is ook een ferme aanval de enige uitdager van Pogo die nog rest zeker

Ze gaan nog mogen opletten voor Asgreen want dat is momenteel de man die het best bergop rijdt van die 3... toch over langere inspanningen.
Op een echte col heeft Asgreen toch nog niet veel bewezen volgens mij? Maarja, mijn geheugen heeft me daarstraks ook al in de steek gelaten.

Op een echte col heeft Asgreen toch nog niet veel bewezen volgens mij? Maarja, mijn geheugen heeft me daarstraks ook al in de steek gelaten.
Asgreen reed wel gewoon mee omhoog met de kopgroep in rit 1, rit 2 wel moeten lossen denk ik... is een goeie tijdrijder en weegt ongeveer zoveel als Van Aert. Daarnet op die Uchon reed hij wel op kop naar omhoog en had ik de indruk dat het vooral volgen was voor Van Aert. Op basis van voorbije prestaties moet je Van Aert een edge geven in de Alpen maar ik durf daar mijn hand niet voor in het vuur te steken.

Mathieu & Wout zijn wel aan het terugkeren. Was 50", nu nog 20".

Roglic --> Jammer maar hij kan zich nu beter concentreren op de ronde van Spanje
Carapaz --> Wordt de man van Ineos
Van Aert --> Gaat duidelijk voor de gele trui morgen, kan wel eens lukken
VDP --> Wil kost wat kost vandaag het geel houden

Mohoric --> Wint vandaag verdiend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan