Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Een goeie vraag lol. Voor VA zelf wel een goeie zaak, die krijgt nu een vrije rol, denk ik.Van Aert nu kopman?
Movistar gaat al jaren aan een stuk voor het ploegenklassement. Die maken daar een echt doel van.
, zo kunnen we idd nooit meer een spannende tour krijgenIk hoop toch dat ze bij Jumbo nu geen onnozel idee krijgen om van Aert echt voor een klassement te laten rijden. Niet realistisch en volgens mij niet goed voor z'n kansen op de Spelen. Op korte termijn zou ik het nog wel graag zien, want heel kort in het geel rijden is wel een optie en zou toch mooi zijn.Van Aert nu kopman?
Ze kunnen er ook niets aan doen dat hun kopman erbij ging liggen hé. Maar het toont wel aan dat gokken op één absolute kopman ook een risico inhoudt.Ik hoop toch dat ze bij Jumbo nu geen onnozel idee krijgen om van Aert echt voor een klassement te laten rijden. Niet realistisch en volgens mij niet goed voor z'n kansen op de Spelen. Op korte termijn zou ik het nog wel graag zien, want heel kort in het geel rijden is wel een optie en zou toch mooi zijn.
Welke doelen die ploeg voor de rest moet stellen is mij een raadsel. Misschien gewoon de klassementen opgeven en enkel voor ritten gaan? Maar da's wel een pijnlijk gegeven voor een ploeg die op papier een zeer sterke grote ronde-selectie heeft.
Dat is nu gewoon inherent aan een ploeg die voor het hoogste schavotje gaat.Ze kunnen er ook niets aan doen dat hun kopman erbij ging liggen hé. Maar het toont wel aan dat gokken op één absolute kopman ook een risico inhoudt.
Hetzelfde kan je stellen voor UAE. Als Pogacar morgen in het ravijn duikt, dan ...
Die hebben ook niet echt iemand die mee kan doen voor het geel imo. Ze mikken zoals ieder jaar op de prijs voor de ploeg (die ze ook bijna altijd winnen) dus zo retarded is dat niet.Tzijn toch altijd ploegen die rijden wanneer ze niet moeten rijden , echt Movistar welke retards zijn dat nu
Dan kan je beter met 3 man in de vlucht zitten he, dat is toch elke rit de 3 eerste hun tijd dat telt?Die hebben ook niet echt iemand die mee kan doen voor het geel imo. Ze mikken zoals ieder jaar op de prijs voor de ploeg (die ze ook bijna altijd winnen) dus zo retarded is dat niet.
Beter dat winnen dan helemaal niets.
Ah ja klopt idd. Juist eens opgezocht. Daarmee dat die ook altijd met die gele helm reden. Ik vond dat altijd zo mottig en er totaal niet bij passen maar het wou dus iets zeggen.Dan kan je beter met 3 man in de vlucht zitten he, dat is toch elke rit de 3 eerste hun tijd dat telt?
Nu Roglic uit de strijd voor het geel is, staat Van Aert er in het klassement het beste voor namens Jumbo. Op de Franse tv zeiden ze: hij is bezig de Tour te winnen. Van Aert zelf schiet in de lach. ,,Ik overweeg een crashdieet om voor morgen tien kilo af te vallen."
Ik wou het nog niet luidop zeggen.Niks belet er Roglic nu om voor WVA te rijden.
Of hij start morgen niet meer? Al zou dit anti-Roglic zijn maar je weet nooit wat de ploeg gaat beslissen.Niks belet er Roglic nu om voor WVA te rijden.
(Ik heb op Carapaz gestemd)