SomeDude
Banned
Gevolgen van die val paar dagen geleden hebben zijn tol geëistHeb de rit van vandaag niet kunnen zien, wat is er met Roglic?
Weggezakt of gevallen ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gevolgen van die val paar dagen geleden hebben zijn tol geëistHeb de rit van vandaag niet kunnen zien, wat is er met Roglic?
Weggezakt of gevallen ?
Hij is in één van de vorige ritten zwaar gevallen. Hij had niets gebroken maar hij lag volledig open.Heb de rit van vandaag niet kunnen zien, wat is er met Roglic?
Weggezakt of gevallen ?
Bwa laat hem zijn ding doen ok maar toch niet iedereen in steun? Kuss en Kruiswijck kunnen voor ritwinst gaan in de bergen bvLijkt me logisch dat Jumbo nu vollenbak voor Vingegard gaat rijden? Toch? Neen?
Dan kan je beter afstappen, herstellen en "fris" naar de OS trekken en nadien vol de Vuelta rijden... die volgt namelijk héél vroeg in augustus.Roglic moet morgen en zondag in de laatste bus aankomen. Maximaal herstel voor zijn lichaam en ruimte creeren om de latere bergritten in de aanval te gaan.
En Tony best achteraan zodat hem weer niet half het peloton laat vallen door een kartonnen bordje.Dan kan je beter afstappen, herstellen en "fris" naar de OS trekken en nadien vol de Vuelta rijden... die volgt namelijk héél vroeg in augustus.
Voor Jumbo: gewoon iedereen "zijn goesting" laten doen. Van Aert voor geel misschien, Vingegaard GC, Kuss en Krijswijck voor een rit...
Zou zo een topper niet vrij fris uit een grote ronde komen als hij gewoon moet meerijden. Gene stress, ritjes uitpikken en de andere dagen de bus in.Dan kan je beter afstappen, herstellen en "fris" naar de OS trekken en nadien vol de Vuelta rijden... die volgt namelijk héél vroeg in augustus.
Voor Jumbo: gewoon iedereen "zijn goesting" laten doen. Van Aert voor geel misschien, Vingegaard GC, Kuss en Krijswijck voor een rit...
Als hij geen blessures had wel maar nu lijkt me dat die toch best eerst volledig helen en dat in de tour is lastigerZou zo een topper niet vrij fris uit een grote ronde komen als hij gewoon moet meerijden. Gene stress, ritjes uitpikken en de andere dagen de bus in.
Ik miste de optie 'niemand'. Carapaz is een topper en hij eindigt zeker op het podium in Parijs maar ik zie hem geen duimbreedte in de weg van Pogacar leggen.Lol 22% van de kijkers van sporza stemt op WVA als grootste uitdager van Pogacar.
Enig idee waarom zijn ex ploeg zo achter hem aan zou zitten?Carapaz gaat wel iedere keer 4 moviestars achter hem krijgen…. Die gaan die blijven de duvel aan doen voor de rest van zijn carriere
Is dat niet hoe koers werkt?Volgens mij omdat Movistar een ontzettende kutploeg is op dat vlak. Die hebben al vaker mannen op kop van het peloton gezet om iemand terug te pakken. (Terugpakken als in kloten.)
Ik vermoed (maar is puur speculatie) dat ze het kut vinden dat ze Landa hebben laten gaan en Carapaz hebben gehouden (het was 1 van de 2 die moest gaan) om dan die laatste het jaar erna alsnog te zien vertrekken naar de grootste concurrent.
In de Netflix serie over Movistar komt dit aan bod.Volgens mij omdat Movistar een ontzettende kutploeg is op dat vlak. Die hebben al vaker mannen op kop van het peloton gezet om iemand terug te pakken. (Terugpakken als in kloten.)
Ik vermoed (maar is puur speculatie) dat ze het kut vinden dat ze Landa hebben laten gaan en Carapaz hebben gehouden (het was 1 van de 2 die moest gaan) om dan die laatste het jaar erna alsnog te zien vertrekken naar de grootste concurrent.
Omdat Enric Mas vlak achter hem staat.Enig idee waarom zijn ex ploeg zo achter hem aan zou zitten?
Ja want Landa is een renner die elk team lang aan boord wil en kan houdenIk vermoed (maar is puur speculatie) dat ze het kut vinden dat ze Landa hebben laten gaan en Carapaz hebben gehouden (het was 1 van de 2 die moest gaan) om dan die laatste het jaar erna alsnog te zien vertrekken naar de grootste concurrent.
. De man had net de Giro gewonnen, wie wilt zo iemand niet in de ploeg?In de Netflix serie over Movistar komt dit aan bod.
Hij is weggegaan terwijl zij hem nog wouden houden.
Uw huid is het grootste orgaan van u lichaam... als je ziet hoe Roglic deze week ingepakt was dan kan dat gewoon niet goed zijn.Zou zo een topper niet vrij fris uit een grote ronde komen als hij gewoon moet meerijden. Gene stress, ritjes uitpikken en de andere dagen de bus in.