Tour de France 2021

Wie wint de TdF 2021

• Geraint Thomas

Stemmen: 0 0,0%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 40 38,5%
  • Primoz Roglic

Stemmen: 37 35,6%
  • Pello Bilbao

• Simon Yates

• Julian Alaphilippe

Stemmen: 3 2,9%
  • Richie Porte

Stemmen: 1 1,0%
  • Nairo Quintana

• Alejandro Valverde

Stemmen: 2 1,9%
  • Enric Mas

• Vincenzo Nibali

• Richard Carapaz

Stemmen: 11 10,6%
  • iemand anders…

Stemmen: 8 7,7%

• Totaal aantal stemmers
    104
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet vergeten dat de spieren ook geraakt worden bij zo een val zoals bij Roglic, ooit zelf meegemaakt dat mijn linkerkant open lag en de wonde aan mijn knie was achteraf dan nog ontstoken en moest naar de spoed, geen leuke herinnering 🙂

Interessante rit vandaag. Een vrij korte etappe met toch enkele zeer mooie beklimmingen. Benieuwd wie er zin heeft in de ontsnapping van de dag. We hebben gisteren al kunnen zien dat de ploeg van Pogacar waarschijnlijk niet sterk genoeg is om controle te houden, dus hier liggen kansen voor outsiders en andere favorieten. Zou me niets verbazen moest Ineos vandaag Porte of Thomas mee in de aanval sturen. Van in het begin oorlog maken, lijkt de beste kans om Pogacar in de problemen te brengen.

Volgens mij omdat Movistar een ontzettende kutploeg is op dat vlak. Die hebben al vaker mannen op kop van het peloton gezet om iemand terug te pakken. (Terugpakken als in kloten.)

Gewoon kloten ofwel achter de schermen betaald worden om wat klusjes op te knappen voor andere ploegen.
Ohja ik zeg maar iets :biglaugh:

Maar als het in de voetbal kan, waarom niet in de koers hé.

Niet vergeten dat de spieren ook geraakt worden bij zo een val zoals bij Roglic, ooit zelf meegemaakt dat mijn linkerkant open lag en de wonde aan mijn knie was achteraf dan nog ontstoken en moest naar de spoed, geen leuke herinnering 🙂
Ik heb ooit eens gelezen dat als iemand vol schaafwonden staat, het lichaam ook altijd koorts zal maken.
Dat hij blijft rijden is onwaarschijnlijk, ik heb er gisteren op het EK voor minder zien rollebollen :lol:

Ik heb ooit eens gelezen dat als iemand vol schaafwonden staat, het lichaam ook altijd koorts zal maken.
Dat hij blijft rijden is onwaarschijnlijk, ik heb er gisteren op het EK voor minder zien rollebollen :laugh:
Ja dat is reactie van je lichaam denk ik.
Ik denk dat Roglic nog sneller recht was als die Italianen gisteren, die bleef geen 5 minuten liggen 🙄

Pogo haha die is weg wel ideaal terrein voor dit soort guerilla nog niet te veel bergop dus veel mannen die dit wel aankunnen

Pogacar wel veel energie aan het verspillen hoor. Die zal zich wel enorm sterk voelen, maar dit is toch met vuur spelen. De Tour is nog lang.

Schone koers wel zo natuurlijk.

Deze tour is echt niet normaal. De 2e en 3e week gaan er veel slachtoffers vallen door deze manier van koers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan