Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij omdat Movistar een ontzettende kutploeg is op dat vlak. Die hebben al vaker mannen op kop van het peloton gezet om iemand terug te pakken. (Terugpakken als in kloten.)

Ik heb ooit eens gelezen dat als iemand vol schaafwonden staat, het lichaam ook altijd koorts zal maken.Niet vergeten dat de spieren ook geraakt worden bij zo een val zoals bij Roglic, ooit zelf meegemaakt dat mijn linkerkant open lag en de wonde aan mijn knie was achteraf dan nog ontstoken en moest naar de spoed, geen leuke herinnering![]()

Zal ook vooral van Ineos moeten komen.Kom op Astana en Movistar, make war![]()
Ja dat is reactie van je lichaam denk ik.Ik heb ooit eens gelezen dat als iemand vol schaafwonden staat, het lichaam ook altijd koorts zal maken.
Dat hij blijft rijden is onwaarschijnlijk, ik heb er gisteren op het EK voor minder zien rollebollen![]()

Olympisch kampioen worden.Wat zou Nibali nog kunnen?
Een Landis'ke in het kwadraatRoglic moet morgen en zondag in de laatste bus aankomen. Maximaal herstel voor zijn lichaam en ruimte creeren om de latere bergritten in de aanval te gaan.
?Was toch vrij zwaar gevallenis die dan zo zwaar gevallen of is die gewoon zo slecht toch niet normaal bij Thomas
Aanval is de beste verdedigingPogacar gewoon gaan aanvallen?![]()