Tour de France 2021

Wie wint de TdF 2021

• Geraint Thomas

Stemmen: 0 0,0%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 40 38,5%
  • Primoz Roglic

Stemmen: 37 35,6%
  • Pello Bilbao

• Simon Yates

• Julian Alaphilippe

Stemmen: 3 2,9%
  • Richie Porte

Stemmen: 1 1,0%
  • Nairo Quintana

• Alejandro Valverde

Stemmen: 2 1,9%
  • Enric Mas

• Vincenzo Nibali

• Richard Carapaz

Stemmen: 11 10,6%
  • iemand anders…

Stemmen: 8 7,7%

• Totaal aantal stemmers
    104
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
WVA is ook altijd zo eerlijk en nuchter in zijn interviews. "Cavandish was de snelste", klaar.

WVA is ook altijd zo eerlijk en nuchter in zijn interviews. "Cavandish was de snelste", klaar.
Op z'n GVA's had dat geweest: "Ik had echt superbenen vandaag en moest Morkov nu niet zo perfect de weg voor Cav gegangmaakt hebben, en moest ik 2 meter meer naar rechts in't wiel van Cav gezeten hebben, ja dan had ik hier toch zeker met 2 fietslengtes voorsprong gewonnen. Allez, dat denk ik toch. Neen, ben ik zeker van. Met dees benen vandaag. Maja, ik zat te ver he."

Ik denk dat jij onderschat hoeveel mensen er in de zomer naar een bergdorp gaan voor te wandelen/fietsen...

En Albertville was OS winter van 92, zo klein is dat daar dus ook niet neem ik aan
Voor de Tour maakt iedereen plaats uiteraard.

Tignes heeft gewoon veel meer huisvesting ter beschikking dan Albertville. En daarnaast is het logistiek handiger om daar te overnachten en direct aan het herstel te beginnen na de rit, dan te moeten wachten tot iedereen binnen is, de berg vrij is, en dan nog naar Albertville te rijden, om dan pas aan het herstel en avondeten te beginnen.

Ze zijn er terug als halve gekken ingevlogen precies vandaag, eerste uur aan meer dan 47km/uur gemiddeld met enkele heuvels er tussenin... :crazy:

Dat gaat pijn doen subiet...

Ik denk dan altijd zouden Van Aert en GVA zich nu niet beter wat afzijdig houden... de kans dat ze hier een prijs rijden, is toch wel heel klein. Ik zou dan precies toch sparen tot één van de komende heuvelritten. Maar goed, dat is altijd makkelijk gezegd natuurlijk :p

GVA is mee voor Cosnefroy te ondersteunen (allez zo zou het moeten zijn). En Van Aert kan hier toch gewoon winnen als die groep weg blijft

net even de live tracking bekeken. Ziet er niet goed uit vandaag voor Campenaerts en Benoot. Al op 9min, 2 min achter de bus Cav

Campenaerts had in Tignes al naar huis gemoeten als je leest dat hem de laatste 5km meer aan de klink gehangen heeft dan getrapt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan