Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op z'n GVA's had dat geweest: "Ik had echt superbenen vandaag en moest Morkov nu niet zo perfect de weg voor Cav gegangmaakt hebben, en moest ik 2 meter meer naar rechts in't wiel van Cav gezeten hebben, ja dan had ik hier toch zeker met 2 fietslengtes voorsprong gewonnen. Allez, dat denk ik toch. Neen, ben ik zeker van. Met dees benen vandaag. Maja, ik zat te ver he."WVA is ook altijd zo eerlijk en nuchter in zijn interviews. "Cavandish was de snelste", klaar.
Voor de Tour maakt iedereen plaats uiteraard.Ik denk dat jij onderschat hoeveel mensen er in de zomer naar een bergdorp gaan voor te wandelen/fietsen...
En Albertville was OS winter van 92, zo klein is dat daar dus ook niet neem ik aan

GVA is mee voor Cosnefroy te ondersteunen (allez zo zou het moeten zijn). En Van Aert kan hier toch gewoon winnen als die groep weg blijft
Cosnefroy is al even gelost en bijna terug ingelopen

Hij mag mij verbazenGVA is mee voor Cosnefroy te ondersteunen (allez zo zou het moeten zijn). En Van Aert kan hier toch gewoon winnen als die groep weg blijft

"Dit was sowieso een etappe waar ik naar uitkeek", vertelt Tiesj Benoot
Er gaan sowieso slachtsoffers vallen vandaag... Wie niet in de bus kan blijven gaat er aan hangen vrees ik...net even de live tracking bekeken. Ziet er niet goed uit vandaag voor Campenaerts en Benoot. Al op 9min, 2 min achter de bus Cav
Benoot zal zeker goed uitgerust zijn, nu al op 3:30 van de sprintersbusZijn er reserven aangeduid voor de OS?
Opgave Benoot.net even de live tracking bekeken. Ziet er niet goed uit vandaag voor Campenaerts en Benoot. Al op 9min, 2 min achter de bus Cav