Mja, het is al van dat... Benoot stapt af.Benoot zal zeker goed uitgerust zijn, nu al op 3:30 van de sprintersbus
Enkel gevolg van die valpartijen? Denk dat er nu toch eerlijk geëvalueerd zal moeten worden voor Tokio.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mja, het is al van dat... Benoot stapt af.Benoot zal zeker goed uitgerust zijn, nu al op 3:30 van de sprintersbus
Benoot zal zeker goed uitgerust zijn, nu al op 3:30 van de sprintersbus
Nee, de Parijs-Nice van vorig jaar deed het beste verhopen nochtans. Zonder de Covid had hij daar de rest van het voorjaar misschien een mooi vervolg aan kunnen geven. Nà de lockdown haalde hij toch niet meer hetzelfde niveau, al reed hij in dienst nog wel een sterk WK.Die overstap naar DSM heeft toch echt zijn vruchten niet afgeworpen voor Benoot
Nu ja DSM
Dit stelt nog niks voor ivgl met de GiroCorona op grote hoogte is ook geen issue precies. Dat virus stopt aan de boomgrens, goed om te weten als ik naar de alpen ga ^^

boah het is hier toch ook met momenten niet veel beter hoor.Dit stelt nog niks voor ivgl met de Giro![]()
ik heb meurisse nog op de busElissonde in mijn tourmanager maar uit de bus vergeten halen natuurlijk...
Rij hem dus maar kapot Wout!