Tour de France 2021

Wie wint de TdF 2021

• Geraint Thomas

Stemmen: 0 0,0%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 40 38,5%
  • Primoz Roglic

Stemmen: 37 35,6%
  • Pello Bilbao

• Simon Yates

• Julian Alaphilippe

Stemmen: 3 2,9%
  • Richie Porte

Stemmen: 1 1,0%
  • Nairo Quintana

• Alejandro Valverde

Stemmen: 2 1,9%
  • Enric Mas

• Vincenzo Nibali

• Richard Carapaz

Stemmen: 11 10,6%
  • iemand anders…

Stemmen: 8 7,7%

• Totaal aantal stemmers
    104
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vingegaard als meesterknecht die nu zijn kans krijgt na het wegvallen van Roglic? :)
Jumbo gaat straks goed slapen. VA die gaat winnen en Vingegaard die toont dat Pogacar toch te pakken is.
(Ook al denk ik dat Pogacar vandaag nog wel terug kan komen in de afdaling)

Vingegaard als meesterknecht die nu zijn kans krijgt na het wegvallen van Roglic? :)
Jumbo gaat straks goed slapen. VA die gaat winnen en Vingegaard die toont dat Pogacar toch te pakken is.
(Ook al denk ik dat Pogacar vandaag nog wel terug kan komen in de afdaling)
En gij vroeg u af wat deze ploeg nog moest doen in deze tour na de opgave van Roglic.. 😛

Wát een renner, Wout Van Aert. En hoe zalig is het om Renaat bezig te horen (ook al is er waarschijnlijk wel wat chauvinisme mee gemoeid).

Wat een prestatie! :love:

Bewonderenswaardig hoe hij zich kan blijven opladen! Gisteren er dicht bij in een sprint en nu effen een bergritje winnen!

Ik denk dat hij klaar geraakt voor Tokio jongens. Nog een sprintje en een tijdrit meepikken en 't komt in orde zeker?

Dat gaat pijn doen subiet...

Ik denk dan altijd zouden Van Aert en GVA zich nu niet beter wat afzijdig houden... de kans dat ze hier een prijs rijden, is toch wel heel klein. Ik zou dan precies toch sparen tot één van de komende heuvelritten. Maar goed, dat is altijd makkelijk gezegd natuurlijk :p
Dit neem ik met héél véél plezier terug. Wat een fan-tas-ti-sche prestatie!! :) :)

Hij is al veel beter dan ik had gedacht.

MVDP wint op een fantastische manier op de Mur de Bretagne.
Wout Van Aert: Hold My Beer.

En kijk is, Pogacar kan dan toch scheurtjes vertonen. Maar goed, er moet al veel gebeuren om dit nog om te keren. Al zal ik maar stoppen met foute voorspellingen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan