Tour de France 2021

Wie wint de TdF 2021

• Geraint Thomas

Stemmen: 0 0,0%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 40 38,5%
  • Primoz Roglic

Stemmen: 37 35,6%
  • Pello Bilbao

• Simon Yates

• Julian Alaphilippe

Stemmen: 3 2,9%
  • Richie Porte

Stemmen: 1 1,0%
  • Nairo Quintana

• Alejandro Valverde

Stemmen: 2 1,9%
  • Enric Mas

• Vincenzo Nibali

• Richard Carapaz

Stemmen: 11 10,6%
  • iemand anders…

Stemmen: 8 7,7%

• Totaal aantal stemmers
    104
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bauke doet een Remcootje? Ferme numeró.

Wat straks echt telt = Cav steekt Cipollini voorbij als de beste sprinter allertijden en evenaart/breekt Merckx zijn record aantal overwinningen.
(Had Cipollini een beetje moeite gedaan om de bergen over te geraken in de Tour dan had hij misschien die titel nog verdient/gehad, nu vind ik van niet, in de ronde van Italië was hij altijd outstanding ..)
Dat was 5 jaar geleden al geen issue meer. Cipollini heeft niks van betekennis gewonnen dat Cav niet gewonnen heeft.

20 Tour ritten > 100 Giro ritten.

Ik heb het er nog willen bijzetten... dat telt niet, dat was toen een andere koers. :p
Laatste keer dat hij won was nochtans ook de moeite hoor. Zelf de koers gemaakt toen op zijn eentje naar de kopgroep gesprongen om het dan af te maken. En won ook een keer in een beperkte groepje in hondeweer dacht ik met Museeuw die hard werkte. Museeuw en Peeters hebben dat toen later ook nog eens gedaan voor Steels.

Mocht het eens eenmalig zijn, kan je het door de vingers zien me dunkt maar als het systemisch is mag er toch opgetreden worden imo.
Campenaerts gaf ook toe dat hij aan de volkswagen gehangen had.
Bouhanni heeft gewoon pech dat ze hem gefilmd hebben.

Mocht het eens eenmalig zijn, kan je het door de vingers zien me dunkt maar als het systemisch is mag er toch opgetreden worden imo.
Lijkt me echt wel systematisch. Je hebt ook nog weinig niks te verliezen hé.

Als je niet valsspeelt --> Dan kom je buiten tijd binnen. Je wordt uit de wedstrijd genomen.
Als je wel valsspeelt en gepakt wordt --> Buiten eventueel een boete (die de ploeg wel zal betalen), is het eindresultaat hetzelfde. Je wordt uit de wedstrijd genomen.
Als je wel valsspeelt en niet gepakt wordt --> Dan mag je verder rijden.

Dus wat is het risico dat zo'n renner dan neemt? Het risico is NUL. :sarcastic:

Dus ze gaan dit probleem inderdaad moeten aanpakken.

Lijkt me echt wel systematisch. Je hebt ook nog weinig niks te verliezen hé.

Als je niet valsspeelt --> Dan kom je buiten tijd binnen. Je wordt uit de wedstrijd genomen.
Als je wel valsspeelt en gepakt wordt --> Buiten eventueel een boete (die de ploeg wel zal betalen), is het eindresultaat hetzelfde. Je wordt uit de wedstrijd genomen.
Als je wel valsspeelt en niet gepakt wordt --> Dan mag je verder rijden.

Dus wat is het risico dat zo'n renner dan neemt? Het risico is NUL. :sarcastic:

Dus ze gaan dit probleem inderdaad moeten aanpakken.
Hij heeft de tijdslimiet met 4 minuten gehaald en reed al alleen achter alle groepjes. 🤦‍♂️ Die wagen leek al sneller te rijden dan zelfs de klassementsmannen.

Als ze consequent zijn, gooien ze hem eruit. Sepulveda is zo ooit gediskwalificeerd omdat iemand hem 100 meter in de wagen meenam nadat zijn fiets stuk was en de ploegleiderswagen met nieuwe fietsen wat verderop stond. Dan is aan de wagen hangen op de Ventoux en net de tijdslimiet halen wel andere koek imo.

Niemand bij Vinegaard gebleven, plannetje van Jumbo?
Tcho ja, UAE controleert de koers toch wel, Ineos zal straks wel weer rijden. En uiteindelijk kan of Kuss of Van Aert of Kruijswijk nog uitzakken om nen effort te doen.

Dit beloofd alvast een spetterende etappe te worden, helemaal wetende dat Van Aert en Teuns al mooie dingen hebben laten zien. Afhankelijk van het koersverloop zijn de Belgen niet kansloos.

Nacer Bouhanni wordt reeds op 20 minuten gemeld. Het beste is, dat hij de eer aan zichzelf houdt, het voorbeeld van Campenaerts volgt en vandaag opgeeft. Dan gaat hij minder shit over zich heen krijgen na die beelden van hem en gaat de storm sneller liggen.

Opmerking: Hij zal nu natuurlijk niet méér durven om de (volg)wagen vast te nemen, ze staan nu met een vergrootglas naar hem te kijken.

Laatst bewerkt:
Stond in de sterren geschreven natuurlijk, uitstel van executie heet dat.
En de opgave is een feit. Ik zag dat hij op sociale media volledig werd afgemaakt voor gangster, crapuul en ik weet niet wat nog allemaal.
Dat is ergens wél terecht, maar Campenaerts deed identiek hetzelfde (en dat zijn zeker de enige twee valsspelers niet die aan de volgwagen gehangen hebben) maar daar kraait géén haan naar. Bij hem bleef het gewoon stil. (Al gaf hij achteraf wel toe dat hij had valsgespeeld.)

De reden is natuurlijk dat Bouhanni gewoon een onpopulaire renner is met weinig krediet. En dat heeft hij zelf (een beetje?) gezocht natuurlijk.

Stel je voor. Iedereen verwacht eigenlijk (vroeg of laat) een groene trui voor Van Aert, maar misschien gaat die gewoon met de bollen naar huis ;)

Weg is nog heel lang natuurlijk, maar als hij vandaag ook nog mee in de kopgroep over alle cols gaat...

Stel je voor. Iedereen verwacht eigenlijk (vroeg of laat) een groene trui voor Van Aert, maar misschien gaat die gewoon met de bollen naar huis ;)

Weg is nog heel lang natuurlijk, maar als hij vandaag ook nog mee in de kopgroep over alle cols gaat...
Zoals iedereen (de media, journalisten en wij ook) al zei: Van Aert kan alles.
Oh de groene trui is niet meer mogelijk want Cav is outstanding? OK! Dan ga ik vanaf nu voor de bergtrui! :tongue:

Volgend jaar miss eens voor de combo groen-bollen gaan :coolbrows:

VA beetje type Jalabert die kon ook zowat alles. Begin van zijn carriere won die groen en dan later in zijn carriere de bollen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan