Tour de France 2023

Wie wint de tour de france

• Jonas Vingegaard

Stemmen: 66 45,8%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 72 50,0%
  • Hindley Jai

Stemmen: 1 0,7%
  • Mas Enric

• Carapaz Richard

Stemmen: 0 0,0%
  • Gaudu David

• Martínez Daniel Felipe

• Mas Enric

• Yates Adam

• O'Connor Ben

• Iemand anders namelijk,...

Stemmen: 2 1,4%

• Totaal aantal stemmers
    144
Vreemde finish, vragen om problemen me dunkt ...

Dat gezegd zijnde kosten de hollanders mij punten in m'n manager. Gisteren had ik VDP gezet, vandaag Jakobsen. Terug naar mijn plat chauvinisme in het vervolg:lol:

Groot gelijk over die borden of plaatsing van de finish. Van Aert moest wel inhouden en precies toch wel op het randje van Philipsen.

Ja schandalige laatste 'rechte' lijn voor de grootste koers ter wereld. Blijft toch in hetzelfde bedje ziek zo dat wielrennen.
En op HLN de kop "Van Aert valt stil" :help:

Ik denk dat Philipsen op zich genoeg ruimte liet maar er was wel wat risico bij. Van Aert wou gewoon op veilig spelen denk ik.

WvA kijkt even ostentatief naar rechts, houdt dan in. Hij wil z'n leven niet riskeren voor deze kutfinish.

Stel je voor, dat Philipsen nog eens juicht terwijl hij niet gewonnen heeft.

Laatst bewerkt:
Gisteren hebben ze Bettiol en Skjelmose ook gewoon ge DSQ'ed voor bijna niets trouwens, ze gaan duidelijk weer een paar ritten veel te streng zijn.

Als ze dan toch van die waardeloze finishers gaan verzinnen dat ze dan lijnen in de lengte trekken, is het meteen duidelijk of er afgeweken wordt.

Had het wel graag gezien in een rechte lijn, het ging close zijn wie zou winnen.

Terug
Bovenaan