Pieterjan94
Well-known member
Er werd ons een mooi sprint duel ontnomen en dat is jammer.
Heel fijn dat Rickaert tochbook weer de oude is
Heel fijn dat Rickaert tochbook weer de oude is
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is niet dat Pogacar Philipsen zijn vriendin niet kent... die gaan soms met zen 4en op reis.![]()
BEKIJK: Zenuwslopende minuten voor Philipsen, die samen met Pogacar en vriendin de sprint herbekijkt | sporza
Zelden zullen minuten langer geduurd hebben voor Jasper Philipsen. De spurtbom van Alpecin-Deceuninck moest bijna 20 minuten op zijn stoel schuifelen vooraleer hij tot winnaar werd uitgeroepen. Zijn vriendin en Tadej Pogacar kwamen hem steun verlenen in de hotseat, om samen de beelden van de...sporza.be
Beste moment is toch dat Pogacar daar even komt meekijken en wat smalltalk verkoopt tegen de vriendin xD
Wat een kerel toch xD
Wat voor opmerking is dat? Wat heeft het feit dat Van Aert wordt afgesneden door Philipsen te maken met het feit of ik ooit op een fiets heb gezeten? Uiteraard, maar niet zo goed als die mannen, want anders reed ik daar meeOoit al zelf op een fiets gezeten?

Ja, zorg er eerst eens voor dat je de Tour gereden hebt, alvorens hier je mening te komen uiten!Wat voor opmerking is dat? Wat heeft het feit dat Van Aert wordt afgesneden door Philipsen te maken met het feit of ik ooit op een fiets heb gezeten? Uiteraard, maar niet zo goed als die mannen, want anders reed ik daar mee![]()
.Sloeg ook nergens op die reactie, maar die is wss biased door zijn voorval vrees ik.Als je die beelden bekijkt en de weg in de gaten houdt en niet de boarding hoe kun je dan in godsnaam zeggen dat Philippsen fout is in de spurt.
Ik ben absoluut tegen kamikazespurters maar dit was een zuivere spurt.
Ik heb onwaarschijnlijk veel respect voor Jakobsen en de manier waarop hij is teruggekomen na quasi dood te zijn geweest maar wat een onzin heeft die vandaag uitgekraamd na de streep seg.
That said die parcoursbouwers zijn hopelijk vanuit een beschutte werkplaats geplukt want hoe iemand met een normaal intellect nadars zo kan zetten in een etappe waar een massaspurt verwacht wordt, beats me.
Kutjournalistiek.Maar het is net naar de boarding dat je moet kijken en net niet naar de wegmarkering. Als je op de fiets zit kijk je vooruit, dan zie je zelf ook wel waar de boarding staat, hoe ver je er af zit.Als je die beelden bekijkt en de weg in de gaten houdt en niet de boarding hoe kun je dan in godsnaam zeggen dat Philippsen fout is in de spurt.
Daar zegt hij toch eerlijk gezegd weinig verkeerd mee?Jackobsen zei:Als je op anderhalve meter van de boarding begint, denk ik niet dat je de deur zo dicht moet doen.
Hij geeft wel toe dat het parcours dat enigszins in de hand werkte. "We hebben hier kilometerslang rechte wegen, maar dan dat slingeren van links naar rechts op het einde. Als je zorgt dat die laatste 400 meter rechtdoor is, krijg je dit soort ellende niet."
Ja dat weet ikHet is niet dat Pogacar Philipsen zijn vriendin niet kent... die gaan soms met zen 4en op reis.

Zit je in twijfel of je de overwinning krijgt, komt er zo een gladde Sloveen even uw vriendin wat binnendoen
Het is niet dat Pogacar Philipsen zijn vriendin niet kent... die gaan soms met zen 4en op reis.

Misschien omdat hij hem vorig jaar in de Tour in de vernieling hielp rijden?Vanwaar komen eigenlijk die steken van Pogacar richting WVA? Ik vind het wat kinderachtig.
Vanwaar komen eigenlijk die steken van Pogacar richting WVA? Ik vind het wat kinderachtig.
Eerst en vooral Jakobsen zei meer dan jou stukje dat je quote he. Dingen als maakt overwinning minder mooi voor hemzelf. Vind ik niet ok omdat wat ik zie een zuivere spurt is. Tenzij je dat interpreteert als door het verkeerd zetten van nadars wordt zijn overwinning minder mooi. Dat Jakobsen extra nadruk wil leggen op veilig spurten is absoluut normaal maar dan moet je niet zeggen dat het een minder mooie overwinning is als iemand zuiver spurt imo.Maar het is net naar de boarding dat je moet kijken en net niet naar de wegmarkering. Als je op de fiets zit kijk je vooruit, dan zie je zelf ook wel waar de boarding staat, hoe ver je er af zit.
De wegmarkering trekt dat beeld scheef maar dat is omdat wij een soort eagle vision krijgen die een renner die eerder tunnel vision zal hebben niet heeft. Onze focus wordt door die hoek getrokken naar de witte lijnen als referentie maar die renner in tunnel vision kijkt vooral naar de boarding (en eventueel concurrentie) als referentie.
Hét probleem vandaag is dat de boarding gewoon niet recht stond.
Daar zegt hij toch eerlijk gezegd weinig verkeerd mee?
Die andere Nederlander begon in Polen ook anderhalve meter van de boarding om er tegen te eindigen. Daar was de weg wel recht maar de parallel is wel snel getrokken voor zo´n Jackobsen.
ik vind dat fameus opgeklopt door de media.Vanwaar komen eigenlijk die steken van Pogacar richting WVA? Ik vind het wat kinderachtig.