Tour de France 2023

Wie wint de tour de france

• Jonas Vingegaard

Stemmen: 66 45,8%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 72 50,0%
  • Hindley Jai

Stemmen: 1 0,7%
  • Mas Enric

• Carapaz Richard

Stemmen: 0 0,0%
  • Gaudu David

• Martínez Daniel Felipe

• Mas Enric

• Yates Adam

• O'Connor Ben

• Iemand anders namelijk,...

Stemmen: 2 1,4%

• Totaal aantal stemmers
    144
Dat Vingegaard niet overpakt van Pogacar weet je wat het probleem is, er doet niemand anders mee. Er zijn maar 2 renners hier die meedoen voor de eindzege dat weten zij ook. Als je een beter verdeeld deelnemersveld hebt met meerdere kandidaat winnaars zou hij sneller geneigd zijn om wat mee te werken gisteren en vandaag om wat voorsprong op te bouwen tegen over de rest. Maar iedereen weet dat de rest er gewoon niet toe doet.

Er zijn 8 ritten voor de sprinters dat wil eigenlijk zeggen dat er 13 ritten zijn waar Pogacar en Vingegaard als ze willen de rest op achterstand kunnen zetten. Vingegaard moet maar 1 man in de gaten houden en dat is Pogacar. Beide Yates rijden weg toch niet de minste S. Yates is een GT winnaar en toch maakt het niks uit want iedereen weet dat er geen enkele kans is dat die Yatesen ook maar een stro breed in de weg gaan leggen van de G2.

"en slaat autodeur toe", ja want die deur lag er bijna uit hé man man 😂
Ze hadden het beter over die weggesmeten bidon gehad.

Ze hadden het beter over die weggesmeten bidon gehad.

Maar goed dat het VA is die het doet. Als Evenepoel dit had gedurfd die ging hier nog wat verwijten naar zijn kopgeslingerd kregen zoals een arrogant voetballertje.

Volgens het juryrapport zijn Bettiol en Skjelmose terug gezet naar de laatste plaatsen in de groep wegens van hun lijn afwijken en komt Cras zo nog op plaats 10 terecht.

En volgens het medisch bulletin staat er bij Van Gils Traumatisme périnéal. Ik heb wel totaal geen idee wat dat wil zeggen

En volgens het medisch bulletin staat er bij Van Gils Traumatisme périnéal. Ik heb wel totaal geen idee wat dat wil zeggen
"Traumatisme périnéal" is Frans voor "perineaal trauma". Het perineum is het gebied tussen de anus en de geslachtsorganen, bij zowel mannen als vrouwen. Perineaal trauma verwijst naar elke verwonding of schade die in dit gebied optreedt.

Laatst bewerkt:
Feit da wout met de ploegauto vertrok en niet de bus, geeft toch ook aan dat er een fameus haar in de boter is ..
Avondeten gaat heel rustig zijn bij TJV lijkt me 😬

Weet toch ook niet goed wat ik hiervan moeten denken: https://sporza.be/nl/2023/07/02/bek...en-gefrustreerde-wout-van-aert~1688317943758/

Een beetje de draak steken met mekaar, moet kunnen. Maar met die woorden erbij komt dit toch niet erg sympathiek over.

Hij is blijkbaar al z'n eigen reactie vergeten na de RvV van vorig jaar.

Ik vind dat toch ook een beetje kleingeestig zeker omdat hij zelf niet betrokken is. Doe dat achteraf in de tourbus ofzo maar en plein public.

Had ik niet verwacht van Tadej.

Gohja, het ziet er uiteindelijk ook wel kinderachtig uit he. Is menselijk natuurlijk, al is dit ook maar de eerste keer dat we hem het zien doen. Nochtans al een paar keer tweede geëindigd.

Vind ik nu toch ook maar een scheet in een fles.
Zijn gewoon ploegmaats die wat dollen met de gebeurtenissen.
Alsof dat bij andere ploegen niet is.

Hij is blijkbaar al z'n eigen reactie vergeten na de RvV van vorig jaar.

Ik vind dat toch ook een beetje kleingeestig zeker omdat hij zelf niet betrokken is. Doe dat achteraf in de tourbus ofzo maar en plein public.

Had ik niet verwacht van Tadej.
Toch juist wel? Hier zit toch echt geen slechte wil achter. Iedereen weet hoe speels die jongen (nog) is.

Zou vreemder zijn moest VDP of zo dit gedaan hebben.

Van Aert en Pog zijn zeker geen maten he… na vorig jaar de tour denk ik dat Pogi nog wel met een nare nasmaak zit.
UAE en Jumbo zijn de protagonisten nu al jaren aan een stuk, dat zal intern ook wel leven in die ploegen wie de “vijand” is he… daar teer je ook op in zo een tour

Toch juist wel? Hier zit toch echt geen slechte wil achter. Iedereen weet hoe speels die jongen (nog) is.

Zou vreemder zijn moest VDP of zo dit gedaan hebben.
Misschien zoek ik er te veel achter maar die "like a child" is nu niet bepaald speels. Het kan natuurlijk ook z'n niveau van Engels zijn maar vind het vrij zure woordkeuze.

Terug
Bovenaan