Str8_6
Well-known member
Ook wel grappig als Pogi lacht met Wout die zijn drinkbus weg smijt met de woorden dat het een kind is dat ze allemaal op hun achterpoten staan.
Maar als Remco zulke dingen doet dat ze dan net hetzelfde en nog veel ergere dingen zeggen.
Terwijl van aert de laatste 2 jaar toch ook wel vaak van die streken heeft. Waarmee ik het niet onbegrijpelijk vind aangezien het winnaars zijn. Maar die 2 maten en gewichten mogen ook wel eens stoppen.
Maar als Remco zulke dingen doet dat ze dan net hetzelfde en nog veel ergere dingen zeggen.
Terwijl van aert de laatste 2 jaar toch ook wel vaak van die streken heeft. Waarmee ik het niet onbegrijpelijk vind aangezien het winnaars zijn. Maar die 2 maten en gewichten mogen ook wel eens stoppen.

Er zijn er hier wel serieus in overdrive aan het gaan omdat de grote Wout Van Aert geen mannetje extra kreeg zeg. Dat uw absolute kopman wordt beschermd en geen kopbeurt doet in volle finale, sinds wanneer is dat rechtvaardig genoeg om daarvoor een team in de steek te laten?
, die gaat er echt niet van wakker liggen als Vin en Pogacar de concurrentie al tijdverlies konden aansmeren).
daarom zie ik Pogacar tien keer liever rijden.
En wees maar zeker, als VA de ploeg in de steek laat, dat de Vlaamse media en de fans hem 100% steunen hoor.