TooChé
Well-known member
Thibaut kan mogelijks wel de vader zijn, met diene weet ge nooitInderdaad, want Courtois zijn vriendin is ook niet hoogzwanger.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thibaut kan mogelijks wel de vader zijn, met diene weet ge nooitInderdaad, want Courtois zijn vriendin is ook niet hoogzwanger.![]()
Ja Vingegaard gaat voor de eindzege, ja de ploeg ook, maar je wint de Tour niet op je eentje he, enkel met je ploeg en in een ploegsport telt elke ploegmaat en niet maar eentje.

Ja klopt maar vroeger was Van Aert bijna even snel als de beste sprinters terwijl hij nu gewoon snel is aan de meet. Vorig jaar heeft hij veel meegesprint maar moest hij het altijd afleggen tegen de rassprinters. In het algemeen is hij minder explosief geworden. Langs de andere kant klimt hij nu gewoon heel goed.hij had wel al redelijk wat energie moeten steken achter bvb Bilbao en Skjelmose
Tuurlijk, voor de Fransen maakt het niks uit en laat ons inderdaad niet vergeten dat wat Lafay gisteren doet gewoon heel mooi is. Zoals ik zeg vind ik het vooral van de TJV ploegleiding niet echt slim.Langs de andere kant zijn we natuurlijk verwend door een renners als Pogacar, die heeft nergens schrik van en die overal tussen zit, ik vraag me af wanneer hij eens aan een massa spurt mee doet. Wanneer er dan eens een renner berekender te werk gaat, is het kot te klein natuurlijk. Ik heb ook de indruk dat de Wout vs Jonas situatie in het buiteland niet eens ter discussie staat, Vingegaard is kopman dus is zijn gebrek aan actie gerechtvaardigd.
Het is vooral jammer voor de koers op zich, had hier een zeer mooi verhaal kunnen zijn met bloemen en kransen voor TJV. Bijkomstig wordt een mooie overwinning van Lafay wat overschaduwt door de polemiek. Al vermoed ik dat de chauvinistische fransman hem geen bal aan trekt van dit![]()
PogacarGisteren ook even gekeken - mss had WVA gewoon zelf moeten aanvallen - wie zou hem teruggehaald hebben?
.Kelderman en Benoot omdat Jonas anders weer met een pruillip aan tafel ging zitten?Gisteren ook even gekeken - mss had WVA gewoon zelf moeten aanvallen - wie zou hem teruggehaald hebben?
Hoe kan het ook anders? De Cauwer heeft gisteren na de aankomst nog een half uur zitten zeiken.In zowat elke krant in Vlaanderen, staat hetgeen ik zeg bijna overal op de hoofdpagina, dus het is niet alleen beyondgaming dat in overdrive gegaan is.![]()
Iedereen denk ik: Pidcock ging op dat laatste knikje > iedereen kijkt > VA springt > letterlijk iedereen mee, Pogacar direct op het wiel van VA.Gisteren ook even gekeken - mss had WVA gewoon zelf moeten aanvallen - wie zou hem teruggehaald hebben?
Op de site van letour geven ze VA aan als favoriet vandaag maar de finale lijkt toch niet echt lastig?
Topcoureur Pogacar maar zeer laag bij de grond die reactie tov Wout.. Maakt hem gewoonweg belachelijk Zegt veel over Pogacar zelf. Hij is alvast een stuk in mijn achting gedaald als mens.Weet toch ook niet goed wat ik hiervan moeten denken: https://sporza.be/nl/2023/07/02/bek...en-gefrustreerde-wout-van-aert~1688317943758/
Een beetje de draak steken met mekaar, moet kunnen. Maar met die woorden erbij komt dit toch niet erg sympathiek over.

Gewoon de bergen overleven en de rit in Parijs pakken.Cavendish al gelost, dat gaat moeilijk worden om nog een ritje te winnen.
en terug in de groep nu tochCavendish al gelost, dat gaat moeilijk worden om nog een ritje te winnen.
Denk niet dat hij Wout veel punten zou geven. Recht naar beneden, zo ga je nooit raak gooien. Hij moet beter kunnen.Het verbaast me vooral dat nog geen enkele media "drinkbus-gooi-expert" Tom Steels heeft gevraagd voor een reactie. HLN, je stelt me teleur!
Hierna nog enkele bergjes waar hij op kan lossenen terug in de groep nu toch

Haha, mijn kans om na 2 dagen op de tweede plek eindelijk de leiding te nemen? (highly unlikely met Philipsen als enige sprinter)verdoemme vergeten ploeg aan te passen voor vandaag, foert diee tourmanager kan er aanhangen.