Tour de France 2023

Wie wint de tour de france

• Jonas Vingegaard

Stemmen: 66 45,8%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 72 50,0%
  • Hindley Jai

Stemmen: 1 0,7%
  • Mas Enric

• Carapaz Richard

Stemmen: 0 0,0%
  • Gaudu David

• Martínez Daniel Felipe

• Mas Enric

• Yates Adam

• O'Connor Ben

• Iemand anders namelijk,...

Stemmen: 2 1,4%

• Totaal aantal stemmers
    144
Hebben jullie dan een sterke bank? Ik heb daar gewoon een hoop van de goedkoopste renners op zitten. Had geen budget meer.

Met de voorjaar manager is het wat meer gewissel maar voor de tour steek ik daar ook maar wat goedkope renners in.

Hebben jullie dan een sterke bank? Ik heb daar gewoon een hoop van de goedkoopste renners op zitten. Had geen budget meer.
"Sterk", ik heb Tiller en Simmons genomen in de hoop dat die misschien ergens een overgangsrit kunnen binken. Totaal geen idee of dat een goeie beslissing is of niet, ik heb een uur voor de start in de rapte een ploeg samengekletst zonder er echt hard over na te denken. Ik weet zelfs niet eens hoe de puntenverdeling exact in elkaar steekt :tongue:

Tis toch vooral chance hebben uiteindelijk. Je kan nog zoveel van koers kennen, als je Mas & Carapaz had (niet zo'n vreemde keuzes) en je dacht met Traeen een koopje te doen dan sta je daar na de eerste rit mooi :unsure:

Vorig jaar heeft hij veel meegesprint maar moest hij het altijd afleggen tegen de rassprinters.

Vorig jaar 3 keer meegedaan in massaspurt:

Rit 2: hij klopt alle rassprinters buiten Jakobsen nipt
Rit 3: hij klopt alle rassprinters buiten Groenewegen nipt
Rit 15: hij klopt alle rassprinters buiten Philipsen nipt
Rit 22 was voor Laporte en Rit 24 zijn ze als team binnengekomen en heeft hij dus niet meegedaan

Ik snap wel wat je bedoelt. Voor mij is vandaag Philipsen ook favoriet en enerzijds bestempel ik VA ook niet als rassprinter, maar aan de andere kant, laat gelijk welke andere renner 3 keer 2de eindigen in die spurts vorig jaar en die renner wordt bestempeld als "rassprinter".

De kenners van de vrt kiezen Philipsen, Jakobsen, Pedersen en Girmay.

Sinds die noodlottige crash in Polen is Groenewegen toch echt persona non grata geworden. Qua pure snelheid moet je die toch gewoon naast Philipsen en Jakobsen zetten.

De kenners van de vrt kiezen Philipsen, Jakobsen, Pedersen en Girmay.

Sinds die noodlottige crash in Polen is Groenewegen toch echt persona non grata geworden. Qua pure snelheid moet je die toch gewoon naast Philipsen en Jakobsen zetten.

Naast is misschien wat overdreven, maar Girmay in plaats van Groenewegen dat is natuurlijk compleet belachelijk. Ik snap die hype ook niet echt. Niet dat die niet kan winnen hé (er zijn er wel meer die kunnen winnen met wat geluk), maar die heeft dus echt nog nooit in zijn carrière mannen als Jakobsen en Philipsen geklopt in een massaspurt. Meer nog, die overwinning in Zwitserland is letterlijk zijn eerste zege ooit in een WT massaspurt, en ook dat was "maar" tegen Demare en Van Aert.

images

Terug
Bovenaan