TitaTovenaar
Well-known member
Naar de lijnen kijken, dan wijkt hij niet af.
Kijk naar de borden, dan wel
Kijk naar de borden, dan wel
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leek mij ook wel.Wout ging wel in mijn ogen erover zijn gegaan.
Ik denk dat Philipsen zich eigenlijk een beetje liet verrassen. Op het moment dat hij echt aanzet zit Wout er meteen naast en dan moet hij eigenlijk zijn lijn houden en niet "de kortste weg naar de finish".Hij gaat wel van het midden naar volledig rechts natuurlijk maar dat doen ze allemaal in die situatie.
Hij start op de linker helft van de baan en eindigd rechts tegen de nadar... en wees maar zeker dat hij voelt dat daar iemand zit.Hij wijkt zo goed als niet af van zijn lijn. Nadars staan volledig scheef met hier en daar 1 die dan nog eens volledig uit steekt.
Hij gaat natuurlijk ook niet naar links opschuiven zodat WVA makkelijk kan passeren, dat lijkt me nogal logisch. Als hij het zelfs al door had, want op zo een moment zie je enkel nog de streep die voor je ligt.
Ooit al zelf op een fiets gezeten?Hij zal Wout toch wel gezien hebben, ik vond het echt gevaarlijk gezien wat er in het verleden is gebeurd.
Dat gezicht als hij met vriendinnetje naar de smartphone keek sprak boekdelen.
Daar gaat die eerste plaats! Ik heb Philipsen, Bauhaus, WVA en Meeus in mijn ploegPhilippsen zit ondertussen bij mij in de bus te koekeloeren![]()

Inderdaad klopt.. kunnen ze nu echt niet een laatste rechte lijn maken die meer dan lang genoeg is. Wout houdt volgens mij in omdat hij gewoonweg risico niet wil lopen om in decor te vliegen. Gelijk heeft hij.Philipsen heeft dat goed gespeeld, maar die finish was toch gewoon dikke brol?
Voor hetzelfde geld had er iemand gevallen en lagen ze daar op ne hoop.
Ik snap niet hoe je in 2023 als organisatie van de Tour er nog kan inslagen om hekken te zetten die scheef staan. Om nog te zwijgen over het aantal ronde punten in de laatste 5km
Het verbaast me eigenlijk wel dat Vannieuwkerke nog geen t-shirt heeft laten maken van WVA die met die bidon gooit als je ziet waarvan hij wel al 1 liet maken
Ik snap niet hoe je in 2023 als organisatie van de Tour er nog kan inslagen om hekken te zetten die scheef staan. Om nog te zwijgen over het aantal ronde punten in de laatste 5km