Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goh, hij doet het echt wel bewust voor de camera.ik vind dat fameus opgeklopt door de media.
Pogi is wat aan het dollen met een teamgenoot.
Alsof er bij andere ploegen geen grapjes de ronde doen over de concurrentie.
Als er nu ene gast rondloopt in het peloton die spontaan en niet beredeneerd is is het wel Pogacar.Goh, hij doet het echt wel bewust voor de camera.
En hij komt ook wel vrij geforceerd over. Denk dat er wel meer achter zit.
Komaan, hoe opzichtig was dat nu allemaalAls er nu ene gast rondloopt in het peloton die spontaan en niet beredeneerd is is het wel Pogacar.

Hij wilt gewoon de superknecht van zijn grootste concurrent kraken, dat is toch duidelijk?Komaan, hoe opzichtig was dat nu allemaal
Ik ben op en top Pogi fan, maar dit was echt wel bewust erom gedaan.
Zeker als het dan nog eens 2 dagen op rij was.
Pogacar zei tegen Philipsen (live voor de camera) 'he didn't have the legs anymore' over de sprint van woutWat is er gisteren dan gebeurd?
Niks, maar mensen maken graag van een mug een olifant.Wat is er gisteren dan gebeurd?
Omdat MVDP geen goede massaspurter is?Iets anders: MVDP die de lead out doet. Ik vind het maar onnozel. Voor ne keer oké, maar hij wordt betaald als kopman en is een kopman en gaat hier iedere sprint aantrekken voor de vlam van ham.
WVA wordt ook betaald als kopman en gaat straks ook elke etappe werken voor Vingegaard.Iets anders: MVDP die de lead out doet. Ik vind het maar onnozel. Voor ne keer oké, maar hij wordt betaald als kopman en is een kopman en gaat hier iedere sprint aantrekken voor de vlam van ham.
Niet helemaal. Voor Arevee was dit 100% clean van Philipsen (denk ik), ik vind het eerder lichtgrijze zone: ik zou geen moord en brand schreeuwen bij een DSQ maar ik zou het wel overdreven gevonden hebben.

Eerlijk, hoe meer ik naar die sprint kijk hoe donkerder het grijs wordt:
De regel is: 3.2.045 A rider starting the sprint outside the sprinters’ lane may not drop into that lane if it is already occupied by his opponent unless there is a clear cycle-length lead.Ik volg Str8_6 toch in ieder geval, die maakt toch nergens een duidelijk zwiep naar rechts of links? Ja die begint vrij ver van de boarding en ja die eindigt vrij dicht bij de boarding, maar dat ligt aan de manier waarop de boarding geplaatst is, niet aan de manier waarop Jasper spurt... .