Tour de France 2023

Wie wint de tour de france

• Jonas Vingegaard

Stemmen: 66 45,8%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 72 50,0%
  • Hindley Jai

Stemmen: 1 0,7%
  • Mas Enric

• Carapaz Richard

Stemmen: 0 0,0%
  • Gaudu David

• Martínez Daniel Felipe

• Mas Enric

• Yates Adam

• O'Connor Ben

• Iemand anders namelijk,...

Stemmen: 2 1,4%

• Totaal aantal stemmers
    144
https://sporza.be/nl/2023/07/04/par...n-is-niet-veiliger-integendeel~1688465207684/

Weet niet of ik ooit al meer bullshit heb gehoord in één interview. Je gaat me niet vertellen dat je in geen enkele stad geen enkel recht stuk van minimum 300 meter kan vinden.

En dan over die ecologische voetafdruk :unsure: Dan moet je ook geen Tourstarts meer in Denemarken en dergelijke gaan organiseren. En over de lengte van de Tour-karavaan zal ik maar zwijgen zeker.

Ligt vandaag aan het tempo, volgens het tijdschema zouden ze aankomen tussen 17:12 en 17:34 maar dat gaan ze niet halen.

https://sporza.be/nl/2023/07/04/par...n-is-niet-veiliger-integendeel~1688465207684/

Weet niet of ik ooit al meer bullshit heb gehoord in één interview. Je gaat me niet vertellen dat je in geen enkele stad geen enkel recht stuk van minimum 300 meter kan vinden.

En dan over die ecologische voetafdruk :unsure: Dan moet je ook geen Tourstarts meer in Denemarken en dergelijke gaan organiseren. En over de lengte van de Tour-karavaan zal ik maar zwijgen zeker.
Ik heb zelf eens gekeken op google maps,

Er zijn inderdaad niet veel rechte stukken in Bayonne en deze die recht zijn , zijn dan meestal niet breed genoeg of hebben gevaarlijk niet wegneembaar verkeersmeubilair, of bomen waarbij het kruin de volledige weg overkappen. Dus ik denk dat het in Bayonne echt van niet beter kunnen was.

Spijtig dat er geen samenwerking was met Biarritz , die hebben daar net naast Bayonne een heel mooie vliegveld liggen om op te sprinten

Jullie hebben het waarschijnlijk al een paar keer zien passeren (ik ook), maar Pello Bilbao heeft in navolging van Gino Mäder beloofd om 1 euro te doneren voor iedere renner die achter hem eindigt per etappe.

Dit goede doel is Basoak SOS (BaSOS), gesitueerd in het Baskenland. Hun doel is om ontbost gebied op te kopen en te herbebossen.

Mooi. Goed dat de initiatieven zoals Mäder deed navolging kennen.

Volledig van de pot gerukt. Belachelijke reden inderdaad.

Zullen wel contracten hebben met één of ander Frans bedrijf. Dit is Belgische makelij, dat ligt moeilijk...

MVDP en WVA zijn hier overduidelijk een gezamelijke wraakactie op Pogacar aan het bekokstoven!

Wat een stront finale op dat circuit seg. Nu ja als ze zelfs rechtdoor al beginnen vallen is het toch meer onkunde bij de coureurs

Terug
Bovenaan