Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dit ligt puur aan de renners deze keer, je kan het niet op het parcours steken als ze zelfs vallen op een recht stukWat een stront finale op dat circuit seg. Nu ja als ze zelfs rechtdoor al beginnen vallen is het toch meer onkunde bij de coureurs
Echt prachtig om zien hoe een topper zoals MVDP zich gewoon smijt en alles geeft voor zijn sprinter. Zonder verpinken.
Als je ziet met wat voor snelheid hij maakt en hoe hij ruimte maakt, topklasse gewoon!

Philipsen: "Jakobsen viel net naast mij, ik was mijn team kwijt maar ineens was daar VDP!"Mathieu heeft inderdaad ferme reclame voor de koers gemaakt.![]()

Is eerder gewoon onverantwoord gedrag, soms samenloop van omstandigheden (of renners) dan onkunde. Renners die in gaatjes duiken die er niet zijn, 2 renners die op hetzelfde moment in hetzelfde gaatje willen duiken. Het helpt natuurlijk niet dat ze op 25km van de streep tegen 30kph door het Franse landschap bollen.Wat een stront finale op dat circuit seg. Nu ja als ze zelfs rechtdoor al beginnen vallen is het toch meer onkunde bij de coureurs
Op Sporza Radio viel dit ook op. Is gokken dat ze de nervositeit ontwijken en toch niks verliezen met valpartijen die voorop gebeuren zeker?Ben ik overigens de enige die vind dat Pogacar met zijn ploeg altijd zéér ver achteraan het pak rijdt in de finales? Gisteren al, vandaag ook weer. Als er daar op 5km van de streep in 20ste positie eentje tegen de grond gaat en er gaan er een paar over verlies je los een halve minuut met een beetje pech...
Wat een voorbeeldige ploegmaat MVDP. Heerlijk.