Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bwa, ik verwacht toch dat Vingegaard uiteindelijk niet veel werk aan hem zal hebben. Die is normaal gezien toch niet van hetzelfde kaliber.Hindley zullen ze er ook niet zomaar afkrijgen , wordt toch onderschat
Idd zag je nu al hoe snel ie tijd verloor bergop toen ze eraan begonnen in het peleton. Hindley is van hetzelfde kaliber als iedereen die bij Pogacar finishte en die kregen vlotjes een minuut aan de broek.Bwa, ik verwacht toch dat Vingegaard uiteindelijk niet veel werk aan hem zal hebben. Die is normaal gezien toch niet van hetzelfde kaliber.
Ik hoop gewoon op nog wat spanningBwa, ik verwacht toch dat Vingegaard uiteindelijk niet veel werk aan hem zal hebben. Die is normaal gezien toch niet van hetzelfde kaliber.
Vingegaard duidelijk de beste klimmerBwa morgen, die slotklim trekt toch op niks? Zitten twee vrij steile kilometers in, maar voor de rest is dat toch meer 'valsplat' imo.
In de laatste 5km heb je meer dan 3km aan gemiddelde 8,3% of meer. Daar kan je echt een verschil maken. En dan heb je nog de Tourmalet ervoor. Eens benden aan die beklimming heb je amper vlak want het gaat dan nog altijd licht naar beneden tot de voet van de slotklimBwa morgen, die slotklim trekt toch op niks? Zitten twee vrij steile kilometers in, maar voor de rest is dat toch meer 'valsplat' imo.

Je bent een jaar te laatVingegaard wint de tour , het zij zo .

Met dank aan het parcours natuurlijk.Wat een move van Hindley vandaag. Ongezien dat een podiumkandidaat zo vroeg in een ronde in het offensief trekt. Heerlijk!
Hindley is toch een man van de derde week?Dit was te verwachten. Ergens had ik nog een beetje hoop maar helaas.
Hop naar de Vuelta![]()
Als je nu die rit herbekijkt en je ziet die acties van Wout, toch vrij geniale taktiek van Jumbo. Had het niet door op de loment zelf, maar bereidde gewoon de ondergang van Pogacar voor
Kunnen we eens ophouden met deze zever.Pogacar komt toch wel karma tegen vandaag na zijn eerdere lacherige uitspraken...
Parijs is nog ver.. kan nog een mooie Tour worden.
Sterke Wout gezien vandaag en terecht strijdlust gewonnen!