Volgens mij om gewoon om de boel wat op te jutten. Proberen in het hoofd te kruipen van de meesterknecht van Vingegaard. Niet meer, niet minder.
Of het zou misschien ook kunnen dat een zeer goeie vriend volop in twijfel zit of hij wel de overwinning zal krijgen, of hij iets verkeerd deed en wat er zal volgen.
Dat jij dan zegt “maak u geen zorgen, je deed niks verkeerd. Hij had gewoon de benen niet, maak u geen zorgen”.
Dat er echt zoveel achter gezocht wordt is werkelijk tenenkrommend… Als er één gast is die respect heeft en een open spontane communicatie heeft dan is het Pogacar wel.
Het ging niet veel uitmaken dit jaar
Straks start rit 6 nog maar, maar jij kan nu al zeggen dat het niks uitmaakt dit jaar?
De Tour is nog lang, hij heeft nu een tik gekregen maar er zijn nog ritten genoeg waar het tij kan gekeerd worden hoor. Vingegaard moet maar 1x pech hebben en hij verliest misschien 2 minuten.
Laat ons dus het vel van de beer nog niet te vroeg verkopen.
Dat Vingegaard de betere klimmer is op langere klimmen dat is trouwens niet zo ondenkbaar. Wat niet wilt zeggen dat hij elke berg Pogacar eraf zal kunnen rijden.
We hebben nog maar één rit van belang gehad, dus we zullen de balans op het einde wel maken.
Een beetje op uw rollen trainen is volgens mij toch niet hetzelfde als koersen. Je zal dan misschien wel je conditie op peil houden maar misschien niet diep genoeg gaan, voor die laatste procent om top te zijn.
En hij heeft nauwelijks koersen gereden na zijn val in LBL. Ik denk enkel het Sloveens kampioenschap.
Heb je al eens op de rollen gereden of buiten getraind?
Laat ons zeggen dat het geestdodend is binnen. Maar kwalitatief echt niet moet onderdoen hoor.
Qua training is het zelfs beter omdat je echt de blokken perfect kan doen en niet afhankelijk bent van externe parameters.