Al was het "maar" om te lachen.. hij heeft het wel gezegd. Wout zal op die steken onder water wel met de pedalen antwoorden.. en dat heeft hij gisteren al voor een groot stuk gedaan.
Ik snap de hetse en haat tegen Pogacar gewoon al niet door die zinnen in de eerste plaats.
Ik zie daar zelf geen haat in tegen WVA
Bij het "incident" he didn't have the legs"
Als hij enkel de gewone versie had gezien zonder vertraagde herhaling etc. (want wij weten niet wat Pogi heeft gezien op die gsm).
Dan is dat gewoon normale reactie , want ik dacht ook op het eerste ogenblik dat Wout zijn benen op waren en dat wout niet de legs had om door te knallen.
Bij het incident "like a child".
Toch ook niks aan, hij legde gewoon uit aan Yates dat Van Aert keihard met zijn drinkbus heeft gesmeten op de grond.
Like a child was dan misschien een foute zinskeuze, maar Engels is pogacar zijn moedertaal niet.
en dat dit in beeld is gekomen kan Pogacar toch niets aan doen.
Hij is bezig aan zijn cooling down achter de coulissen, hij was al bezig aan het vertellen tegen yates over het incident wat toch niet verboden is.
Moet hij dan plots stoppen omdat er een camera in de buurt komt ?
Als Pogacar iedere keer moet wachten om dingen te vertellen tegen andere dat hij heeft gezien tot hij op de bus zit (omdat hij misschien een foute zinskeuze kan gebruiken omdat hij niet spreekt in zijn moedertaal), dan moet de kerel na iedere rit gewoon 1-2 uur zijn mond houden aangezien hij iedere keer op dat podium moet en erna nog waarschijnlijk verschillende collega renners nog lang niet ziet wegens verzorging (rijden naar het hotel,....)