Tour de France 2023

Wie wint de tour de france

• Jonas Vingegaard

Stemmen: 66 45,8%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 72 50,0%
  • Hindley Jai

Stemmen: 1 0,7%
  • Mas Enric

• Carapaz Richard

Stemmen: 0 0,0%
  • Gaudu David

• Martínez Daniel Felipe

• Mas Enric

• Yates Adam

• O'Connor Ben

• Iemand anders namelijk,...

Stemmen: 2 1,4%

• Totaal aantal stemmers
    144
Is nu toch niet zo nieuw wat jumbo doet? Vorig jaar hebben ze zo Pogacar gekraakt, gisteren ook en nu proberen ze het nog eens.

Ik vraag me wel af wat je er als uae kan tegen doen... Pogacar direct mee sturen met van aert en dan doorrijden?

True, maar je moet toch eerst die uitslag afwachten voor je die rit evalueert. Enfin, los van wat er sebiet gebeurd rijdt Jumbo hier op basis van de info van gisteren de perfecte koers.

Het probleem is dat Van Aert nauwelijks of niet aftakeld in zo'n Tour terwijl daar al nen hoop mannen tussen zitten die wrs al 10% minder zijn dan zaterdag voor de start. Controleer het maar eens hé... om Van Aert te controleren in zo'n openingsuur moet je als concurrentie wrs al meteen een renner opsouperen die je liever houdt voor later in de rit.
Normaal kunnen je dt-fouten me niet schelen, aangezien ik de inhoud van je posts enorm apprecieer... maar amai zeg deze doet écht pijn aan mijn ogen. :cry:

Is nu toch niet zo nieuw wat jumbo doet? Vorig jaar hebben ze zo Pogacar gekraakt, gisteren ook en nu proberen ze het nog eens.

Ik vraag me wel af wat je er als uae kan tegen doen... Pogacar direct mee sturen met van aert en dan doorrijden?
Dat laat Jumbo nooit gebeuren
Yates meesturen dan eerder

Dit doen ploegen al decennia. Mannetje vooruit sturen is een eeuwenoude gekende tactiek. Je moet gewoon een hele goeie hebben die je vooruit stuurt en dan ook de beste die er naar toe springt. Want stel nu dat Pogacar de beste is dan loopt Jumbo hier straks op een ferme counter en sta je daar. Gaat niet gebeuren hoor omdat Vingegaard de betere is.

UAE kan hier dus niks tegen beginnen, Pogacar moet gewoon beter zijn dan Vingegaard om dit te counteren.

Froome? die reeds zelfs bij de profs geen deuk in pakje boter en won dan 4 keer de Tour...
Stop eens met Froome te betrekken en vergelijken met andere wielrenners, die heeft een uniek traject met minder steun dan iedere EUROPESE RENNER.

Het is misschien de meeste Bad-ass renner dat er bestaat en die reeds ver geraakt was zonder steun !
Maakte enorme progressie vanaf hij deftige coaches had.

Leren racen met de fiets van een Keniaan die gewoon heel graag fietst.

Dan moest hij van zijn vader naar Zuid-Afrika om te studeren in een kostschool.
Daar mocht hij niet fietsen van zijn vader.
Stiekem gaan werken voor een fiets te kopen (en hij moest hem verstoppen).
Zat op Internaat op een Engelse kostsschool ging hij midden de nacht gaan fietsen en ging hij sigaretten etc. halen voor zijn studiegenoten zodat ze hem niet gingen verlinken,...

Dan heeft hij op zijn 21ste (2006) de keniaanse bond hun email gehacked om zich in te schrijven voor het WK tijdrijden.
Alles zelf bekostigd etc. met vakantiejobs etc.

Om dan op zijn 22ste (2007) eindelijk een echte deftige coach te hebben.
Om dan 2 seizoenen Pro continentaal te rijden en 2010 deftige profteam en 2011 de vuelta wint !

Normaal kunnen je dt-fouten me niet schelen, aangezien ik de inhoud van je posts enorm apprecieer... maar amai zeg deze doet écht pijn aan mijn ogen. :cry:
Sorry, ik heb een poging gedaan tot correctie :tongue: spelling is niet meteen mijn sterkste kant. Ook omdat het mij eigenlijk niet echt interesseert, soms check ik wel eens iets op google als ik niet zeker ben maar meestal ben ik te lui. De onvermijdelijke oogbloedingen zie ik als collateral... :unsure:

Sorry, ik heb een poging gedaan tot correctie :tongue: spelling is niet meteen mijn sterkste kant. Ook omdat het mij eigenlijk niet echt interesseert, soms check ik wel eens iets op google als ik niet zeker ben maar meestal ben ik te lui. De onvermijdelijke oogbloedingen zie ik als collateral... :unsure:
Je spelling is algemeen best goed eigenlijk, gewoon die neiging om constant je werkwoorden op een 'd' te laten eindigen waar het gewoon een 't' moet zijn, dat zou je moeten afleren. Tip: vervang het woord door 'smurfen' en je hoort direct wat het moet zijn. :wink:
Maar soit, over naar de koers nu. Als het je niet interesseert neem ik aan dat ik de oogbloedingen er zal moeten bijpakken. :unsure:

Sorry voor de :offtopic:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan