Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Normaal kunnen je dt-fouten me niet schelen, aangezien ik de inhoud van je posts enorm apprecieer... maar amai zeg deze doet écht pijn aan mijn ogen.True, maar je moet toch eerst die uitslag afwachten voor je die rit evalueert. Enfin, los van wat er sebiet gebeurd rijdt Jumbo hier op basis van de info van gisteren de perfecte koers.
Het probleem is dat Van Aert nauwelijks of niet aftakeld in zo'n Tour terwijl daar al nen hoop mannen tussen zitten die wrs al 10% minder zijn dan zaterdag voor de start. Controleer het maar eens hé... om Van Aert te controleren in zo'n openingsuur moet je als concurrentie wrs al meteen een renner opsouperen die je liever houdt voor later in de rit.

Dat laat Jumbo nooit gebeurenIs nu toch niet zo nieuw wat jumbo doet? Vorig jaar hebben ze zo Pogacar gekraakt, gisteren ook en nu proberen ze het nog eens.
Ik vraag me wel af wat je er als uae kan tegen doen... Pogacar direct mee sturen met van aert en dan doorrijden?
Is nu toch niet zo nieuw wat jumbo doet? Vorig jaar hebben ze zo Pogacar gekraakt, gisteren ook en nu proberen ze het nog eens.
Ik vraag me wel af wat je er als uae kan tegen doen... Pogacar direct mee sturen met van aert en dan doorrijden?
Stop eens met Froome te betrekken en vergelijken met andere wielrenners, die heeft een uniek traject met minder steun dan iedere EUROPESE RENNER.Froome? die reeds zelfs bij de profs geen deuk in pakje boter en won dan 4 keer de Tour...
Sorry, ik heb een poging gedaan tot correctieNormaal kunnen je dt-fouten me niet schelen, aangezien ik de inhoud van je posts enorm apprecieer... maar amai zeg deze doet écht pijn aan mijn ogen.![]()
spelling is niet meteen mijn sterkste kant. Ook omdat het mij eigenlijk niet echt interesseert, soms check ik wel eens iets op google als ik niet zeker ben maar meestal ben ik te lui. De onvermijdelijke oogbloedingen zie ik als collateral... 
Je spelling is algemeen best goed eigenlijk, gewoon die neiging om constant je werkwoorden op een 'd' te laten eindigen waar het gewoon een 't' moet zijn, dat zou je moeten afleren. Tip: vervang het woord door 'smurfen' en je hoort direct wat het moet zijn.Sorry, ik heb een poging gedaan tot correctiespelling is niet meteen mijn sterkste kant. Ook omdat het mij eigenlijk niet echt interesseert, soms check ik wel eens iets op google als ik niet zeker ben maar meestal ben ik te lui. De onvermijdelijke oogbloedingen zie ik als collateral...
![]()